خدا باپ ہم سب سے بہت پیا ر کرتا ہے اس لیے اس نے اپنے اکلوتے بیٹے کو زمین پر بیھجا۔
خدا باپ ہم سب سے بہت پیا ر کرتا ہے اس لیے اس نے اپنے اکلوتے بیٹے کو زمین پر بیھجا۔

آسمانی با پ”زمینی باپ، کی ویڈیو زمین پر صادق والد کی مثال پیش کرتی ہے بلکہ یہ بھی بتاتی ہے کہ ہماراآسمانی باپ ہمارے لیے کیا محسوس کرتا ہے۔
صدر جیمز ای. فا سٹ نے کہا: ” عظیم والدہمیں جنت میں ہمارے آسمانی باپ کی الہی صفات کی ایک جھلک دیتا ہے. ایک باپ کو بہت سے کام ہوتے ہیں ۔ اُسے اپنی کہانت کہ ا ختیار میں آگے بڑھنا چاہیے اور راستبازی کی ایک مثال بنناچاہئے۔ اپنی بیوی کے ساتھ ،اور پورے خاندان کے لئے استحکام اور طاقت کا ذریعہ بننا چاہئے ۔ اسے اپنے خاندان کےلئے محافظ فراہم کنندہ اور ارکان کے لیےچیمپئن ہونا چاہئے. اُسکا پیار اپنے بچوں کےلئے اپنی محبت کی مثال کی روانی سے ہونا چاہیے اور ان کی ماں کے لئے مخلص محبت، ہونی چاہئے. ان کی نامطمئن مثال کے طور پر انہیں اپنے بچوں کہ کردار کو فروغ دینا چاہئے “(وہ میری عزت کرے گے اور میں ان کی کروں گا، “اپریل 2001 جنرل کانفرنس)۔

باپ ہونے کا اختیار خدا کی طرف سے آتا ہے۔ زندگی میں، ہم مختلف لیڈرشپ کرداروں کو تلاش کرتے ہیں، لیکن والدین کا کردار سب سے زیادہ اور سب سے بہترین رہنما ہے جو ہم ہوسکتے ہیں .
ایلڈرایل. ٹام پیری نے والدیت کے بارے میں یہ کہا: ” والدیت قیادت ہے، سب سے اہم قسم کی قیادت ہے۔ یہ ہمیشہ ہی رہا ہے. یہ ہمیشہ ہی ہو گا۔ والد، آپ کے ابدی ساتھی کی مدد ، مشورے اور حوصلہ افزائی کے ساتھ رہنمائی کریںگے ، اور آپ کا گھر جنت کی طرح ہوگا۔۔ اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہےچاہے آپ سب سے زیادہ قابل بھروسہ ہو یا بہترین ہوں، لیکن یہ [الہی] تعین کا معاملہ ہے “(” والدیت ایک ابدی بلاوا ہے ” اپریل 2004 جنرل کانفرنس).

کو نسی ایسی چیز یں جو والد ہو تے کرنی چاہیئے ہیں؟
1۔ کھانے کی میز پر، گھر میں شام کی خاندانی دعا کےطور پر روح کی طرف سے ہدایت کی پیشکش۔.
2۔باپ برکات دیتا ہے ۔
3. خاندان کے قواعد و ضوابط کو قائم کرنے میں ایک فعال حصہ لیں.
4. ایک خاندان سے مربوط زندگی رہیں.
5. اپنی بیوی کی حیثیت سے اپنے مساوی طور پر سلوک کریں.
6۔آپ اپنے بچوں کو اپنی ذاتی راستبازی کی مثالوں سے سکھاؤ.
7. لائیو اور مطالعہ کریں اور روح القدس کے ساتھ مسلسل دعا کریں.
8. اپنے خاندان کی مدد کرنا۔
سب سے بڑھ کر، “سب سے زیادہ اہم بات یہ ہے کہ جو ایک باپ اپنے بچوں کے پیا ر کے لیے کر سکتا ہے وہ یہ ہے اپنی بیوی کے ساتھ پیار اور محبت سے رہے” (تھوڈور ہزبرگ؛ ایلین ایس ڈ الٹن، “اپنی ماں سے محبت کرتی ہے ،” اکتوبر 2011 جنرل کانفرنس دیکھیں)

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںmormonchannel.org

Pin It on Pinterest

Share This