اپنی زندگیوں میں سہی راستوں کا انتخاب کرے۔
اپنی زندگیوں میں سہی راستوں کا انتخاب کرے۔

میری بیوی اور میں حال ہی میں ایک اور جوڑے کے ساتھ ایک کنسرٹ میں جانے کے لئے آسٹن، ٹیکساس میں گئے۔ ہمیں جائے وقوع مل گئ اور اس سلسلے میں بلاک کے ارد گرد ایک ختم شُدہ لائین کو دیکھا. ایک زیر زمین لوٹ جانے کے بعد اور عملی طور پر وہاں ہمارا پہلا بچہ پارک کرنے کی اجازت کے لئے دستخط کرنے کے بعد، ہمیں جائے وقوع دوبارہ ملی اور لائن کے اختتام پر تین بلاکس کو چلانے کے لئے آگے بڑھایا. تھوڑی دیر تک انتظار کرنے کے بعد، خواتین کوبیت الخلا استعمال کرنا پڑا۔تیس منٹ کہ بعد، وہ اپنے خریدے گئے نئے جوتے کے ساتھ واپس آیا (میں الجھن میں تھا، لیکن میرا دوست جو مجھ سے چند سال طویل عرصہ سے شادی شدہ تھا) بالکل حیران نہیں نظر آرہا تھا).

کچھ دیر انتظار کرنے کے بعد ہم سیکورٹی کے زریعے لین تن پہنچ گئےاور آخرکار ٹکٹ کاونٹر پہنچ گے۔
آسٹن دوست ( میں نہیں جانتا کہ اسے کس طرح بیان کرنا ہے) کاؤنٹر نے ہماری ٹکٹوں پر ایک نظر لی اور کہا، “کون، آدمی. یہ غلط جائے وقوع ہے۔

باہر نکلا دیا گیا ، ہماری جگہ لائن کے دوسری طرف تھی ۔ہم نے صرف فرض کیا کہ ہمیں اس لائن میں رہنے کی ضرورت ہے جس کا ہم نے انتظار کیا تھا کیونکہ اس کے علاوہ سب کچھ تھا. اور ہاں … ہمارے مقام کی کوئی لین نہ تھی ۔
یہ تجربہ میرے دماغ میں بار بار آیا ہے. غلط لائن میں انتظار کرنے کا خیال صرف اس لیے کہ دوسرے لوگ بھی انتظار کررہے تھے کہ میرے دل میں یہ بات آئی تھی کہ میں کتنی دوسری لائنوں کا انتظار کروں گا – کیونکہ اس کے علاوہ سب کچھ اور ہے ۔خاص طور پر لمبی خوشیوں کی لائین ۔

میں دیکھ رہا ہوں کہ لوگوں کے پیراگراف اپنی خوشی کے باعث اپنی خوشی گزرنے کے لۓ کھڑے ہو جاتے ہیں، جب کہ حقیقت میں وہ جھلک کو پکڑنے کی صحیح لین میں بھی نہیںہوتے ہیں.وہ اپنا بہت سا وقت ڈیٹنگ میں خرچ کر دیتے ہیں اور پھرشادی کرنے میں ان کو مشکل کا سامنا کرنا پٹرتاہے اور وہ خوشیاں یاد کرتے ہیں جووہ دوستوں اور خاندان کے ساتھ گزار چکے ہو تے ہیں۔

وہ اپنے کام پر کام کرتے ہیں تاکہ پیسہ پر توجہ مرکوز کریں کہ وہ اُن خوشیوں کو یاد کرتے ہیں جب وہ صحن میں اپنے بچوں کے ساتھ کھیلا کرتے تھے ۔
وہ محفوظ راستے کا انتخا ب کر تے ہیں جو ہر کو ئی کر تا ہے ۔ تو اُنہوں نے خوشیوں کا انتظار جاری رکھا – اُنہوں نے یہ کبھی نہیں جانا جب تک کہ وہ منزل پر پہنچے جبکہ وہ غلط لائن میں ہیں. (میں نے کہا “وہ،” لیکن ہم تمام جانتے ہیںکہ میں “ہمارے ” بارے میں بات کر رہا ہوں)۔

اس کے بارے میں سوچو: جب اس آخری وقت میں وہاں صرف ایک لین تھی جب آپ نے کسی گھریلو ممبر کا دورہ کیا ، یا نرسنگ گھر گئے، “یا کہا ؟کہ” مجھے آپ سے محبت ہے” سچی خوشی میں کوئی لین نہ تھی۔
میںزندگی کے کچھ پانچ خطرناک الفاظ آپ لوگوں کے ساتھ شئر کرنے جا رہا ہوں (اور نہیں، یہ نہیں ہے کہ دیکھو میں کیا کر سکتا ہوں …)”جب میں خوش رہوں گا “

سچی خوشی حاصل کرنے کےلیے اگر آپ شادی کرنے کا انتظار کر رہے ہیں تو یہ غلط لائن ہے۔ شادی شدہ ہونے سے قبل آپ خوش ہونے کا انتخاب کرتے ہیں، سب سے آزاد، اور آپ شادی کے بعد خوش ہونے کا انتخاب کرتے ہیں، ہر کسی سے آزاد ہیں.

اگر آپ تو لطف اندوز ہونے کےلئے کام کا انتظار کر رہے ہیں اور آپ کافی دیر سے انتظار کررہے ہیں ،تو یہ غلط لائن ہے۔اپنی ملازمت چھوڑنے کے بعد اس کی بجائے آپ خوشی تلاش کریں،ایسی چیزیں تلاش کریں جنہیں آپ کے کا م سے محبت ہو ، یا شکر گزار ہوں کہ آپ کا کام آپ کے گھر میں لے جانے کے بعد آپ کو پسند کردہ چیزیں کرنے کے قابل بناتا ہے۔

وہ، آپ، میں، ہمیں- ہم کہاں کھڑے ہونے کا انتخاب کرتے ہیں. تو چلو مقدس مقامات پر کھڑے ہوتے ہیں۔چلو خوش جگہوں پر کھڑے ہوتے ہیں۔اور جب ہم عوام کی قطار چھوڑ دیں اور اپنی اپنی خوشیاں ڈھونڈیں تو وہاں کوئی انتظار نہیں ہوگی، کیونکہ خوشی کا سفر ہو گا اورنہ ہی کوئی منزل ہوگی. خوشی کی جگہ پر کبھی بھی کوئی لین نہیں ہے.

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںldsliving.com