ایسڑ کیا ہے ہم اسے کیوں مناتے ہیں اور یہ کیسےایمان امن اور امید کا پیغام ہے؟

چرچ کی خدمت کے کئی دہائیوں کے دوران ، میں نے سفر کرتے ہوئے کچھ ناقابل فراموش لمحات دیکھے ہیں۔ ایک کئی سال پہلے یونیورسٹی کے صدر کے افتتاح کے لئے پرواز کے دوران پیش آیا تھا ، جہاں میں نے درخواست کی پیش کش کی تھی۔ یہ ایک چھوٹے سے دو انجن طیارے میں ایک مختصر پرواز تھی۔ ہم اپنی منزل کے آدھے راستے پر تھے جب اچانک ایک  انجن پھٹ گیا ، جہاز کے دائیں سمت میں بھڑکتے ہوئے ایندھن کے اچھالنے کی وجہ، پروپیلرز رک گئے۔ طیارے میں آگ لگی تھی ، سرپل غوطہ زدہ زمین میں دیکھ بھال کررہی تھی۔ اور مجھے ایسا محسوس کر رہا تھا کہ یہ میرا آخری سفر ہو گا۔

معجزانہ طور پر ، ڈوبکی نے آگ بجھا دی۔ پائلٹ دوسرے انجن میں بجلی بحال کرنے اور محفوظ لینڈنگ کرنے میں کامیاب رہا۔ اور میں  وقت پر افتتاحی مقام تک پنچا گیا۔

ڈرامائی ، غیر متوقع تجربہ کے دوران ، میں حیرت انگیز طور پر پرسکون رہا۔ میری ساری زندگی میرے سامنے چمک اٹھی۔ کچھ خاص موت معلوم ہونے تک پہنچنے پر ، مجھے سکون ملا۔ میں جانتا تھا کہ میرے کنبے کی اچھی طرح سے دیکھ بھال ہوگی۔ اور میں جانتا تھا کہ میری اور میری بیوی کو ہمیشہ کے لئے ایک دوسرے پر مہر لگا دی گئی تھی اور ہمارے بچوں کو ہم پر مہر لگا دی گئی تھی۔ یسوع مسیح پر میرے ایمان اور اس کے احکامات کی اطاعت کی وجہ سے ، میں جانتا تھا کہ قبر سے آگے کی زندگی یقینی اور خوشگوار ہے۔ خداوند کا شکر ہے ، میں جانتا تھا کہ ہم سب پھر اکٹھے ہوں گے۔ میں سکون میں تھا ، اپنے مکر کو ملنے کے لئے تیار تھا۔

شکر ہے ، میں بچ گیا تھا اور اب اس تجربے سے متعلق بتا سکتا ہوں۔

پچھلے ایک سال سے ، ہم سب ڈرامائی اور غیر متوقع واقعات سے نمٹ رہے ہیں۔

اس طرح کی غیر یقینی صورتحال کے درمیان ، امن کو محسوس کرنے کا ایک ہی راستہ ہے  وہ حقیقی امن جو تمام افہام و تفہیم سے گزر جاتا ہے۔ یہ سکون خداوند یسوع مسیح میں یقین سے پایا جاتا ہے۔

 

ایسٹر امن اور امید کے بارے میں ہے

جب اس نے ہمارے گناہوں اور کمزوریوں کا سامنا کیا ، صلیب پر مرا اور دوبارہ زندہ ہوئے ، نجات دہندہ نے انسانیت کی کہانی کو دوبارہ تحریر کیا۔ اسی کی وجہ سے ، ہمیں صرف اپنی کمزوریوں ، گناہوں اور خوف کے ساتھ نمٹنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اسی کی وجہ سے ، موت کا خاتمہ نہیں ہوتا۔ قیامت سب کے پاس آئے گی جو کبھی زندہ رہے۔ اسی کی وجہ سے ، خاندان ہمیشہ کے لئے اکٹھے رہ سکتے ہیں۔ اسی کی وجہ سے ، جرم امن بن جاتا ہے ، ندامت سے راحت مل جاتی ہے ، اور مایوسی امید بن جاتی ہے۔ ہمیں دوسرا موقع ، صاف سلیٹ اور نئی شروعات دی جاتی ہے۔ یسوع مسیح کی وجہ سے ، ہم ایسٹر مناتے ہیں۔ اور ایسٹر امن اور امید کے بارے میں ہے۔

ایسٹر کے اس پہلے موسم کے دوران دو ہزار سال قبل ، خداوند کو گتسمنی کے باغ اور صلیب پر ناقابل بیان اذیت کا سامنا کرنا پڑا جب انہوں نے تمام انسانیت کے گناہوں اور تکلیفوں کو اپنے اوپر لیا۔ وہاں باغ میں جس کا نام عبرانی نام گیتسمنی تھا – جس کا مطلب ہے “تیل پریس” – تیلوں کو کھانے اور کھانے کی فراہمی کے لئے زیتون کو مارا پیٹا گیا اور دباؤ ڈالا گیا۔ وہاں گتسمنی میں ، خداوند نے “تمام انسانوں کو تکلیف دی ، تاکہ سب … توبہ کریں اور اس کے پاس آؤ “(نظریہ اور عہد نامہ 18:11)۔ اس نے تمام انسانیت کے گناہوں کا بوجھ خود اٹھا لیا ، اور اس نے اس کے بڑے بوجھ کو برداشت کیا جس کی وجہ سے وہ ہر طرح کے تاکوں سے خون بہنے لگا۔

اس نے اس کو دھوکہ دیا جس نے اسے دوست کہا تھا۔ اسے گرفتار کیا گیا ، کوڑے مارے گ، ، ان کا مذاق اڑایا گیا اور سولی پر چڑھا دیا گیا۔ صلیب پر ، دنیا کا نجات دہندہ بلند ہوا۔ اس نے اپنی کفارہ قربانی کے حصے کے طور پر اپنی جان دی۔ اس کے بعد کی قیامت ، قبر پر اس کی فاتح فتح ، مقدس صحیفوں میں درج ہے: “لیکن اب مسیح مُردوں میں سے جی اُٹھا ہے ، اور جو سوتے تھے ان میں پہلا پھل بن گئے ہیں” (1 کرنتھیوں 15: 20)۔

ایک خالی قبر کے قریب فرشتہ میسنجروں کا ایک اعلان – “وہ یہاں نہیں ہے: کیونکہ وہ جی اُٹھا ہے” (میتھیو 28: 6) – اعلان کیا گیا کہ خداوند یسوع مسیح نے کفارہ اوردوبارہ جی اٹھنے کے ذریعہ موت پر قابو پالیا ہے۔ وہ رہتا ہے. اور چونکہ وہ زندہ ہے ، ہم بھی “اس دنیا میں امن ، اور آنے والی دنیا میں ابدی زندگی” جان سکتے ہیں (نظریہ اور عہد نامہ :23 59: :23:23)۔

نجات دہندہ نے خود ہی یہ تعلیم دی ہے کہ یہ عظیم قربانی ایک مقصد کے لئے تھی: “کیونکہ ، میں ، خدا نے سب کے لئے یہ چیزیں برداشت کیں ، تاکہ اگر وہ توبہ کریں تو انہیں تکلیف نہ ہو”۔ (نظریہ اور عہد 19: 16)۔ چونکہ نجات دہندہ نے اپنے آپ کو لامحدود کفارہ کے طور پر پیش کیا ، لہذا آپ اور مجھے موقع ملا ہے کہ جب ہم توبہ کریں تو معاف کیا جائے۔ ہم اپنے دِلوں کی تندرستی ، طاقت کے جب ہم کمزور ہوتے ہیں ، اور ایسے کام کرنے میں مدد کے لیے بھی اس کی طرف رجوع کرسکتے ہیں جو ہم خود نہیں کرسکتے ہیں۔

اس کے ہاتھوں کی ہتھیلیوں یاد آرہی ہیں

اس پام اتوار کے دن ، میں آپ کو دعوت دیتا ہوں کہ وہ آنے والے ہفتہ کو واقعی طور پر مقدس بنائے ، نہ صرف یہ کہ کھجوروں کو یاد کرکے جو یروشلم میں یسوع کے داخلی دروازے کی تعظیم کے لئے لہری ئی گئی تھی ، بلکہ اُس کے ہاتھوں کی ہتھیلیوں کو یاد کرکے۔

یسعیاہ کے مطابق ، نجات دہندہ نے وعدہ کیا تھا کہ وہ آپ کو کبھی فراموش نہیں کرے گا ، یہ کہتے ہوئے ، “دیکھو ، میں نے تجھے اپنے ہاتھوں کی ہتھیلیوں پر باندھا ہے۔” اس طرح کے صحیفے خداوند کے مشن اور وزارت کے بارے میں بہت کچھ سکھاتے ہیں۔

عمل کرنے کی دعوت

اب ، یسوع مسیح نے آپ کے لئے سب کچھ کرنے کے بعد ، میں آپ کو اس ہفتے اس کی تعلیمات پر عمل کرنے کے لئے کچھ کرنے کی دعوت دیتا ہوں۔ آپ اپنی دعاؤں کو زیادہ سنجیدہ بنا سکتے ہیں۔ آپ کسی کو معاف کر سکتے ہیں یا کسی دوست کی مدد کر سکتے ہیں۔ آپ آج ایک نئی روحانی تلاش پر شروعات کرسکتے ہیں۔

یہ ایسٹر ، میں آپ کو نجات دہندہ پر توجہ دینے کی ترغیب دیتا ہوں۔ اگر آپ عبادت کے لئے جگہ تلاش کر رہے ہیں تو ، براہ مہربانی ہمارے ساتھ شامل ہوں۔ ایسٹر اتوار کے روز ، کلیسیا یسوع میسح برائے مقدسین آخر کی عالمی مجلس عامہ۔

۔اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںchurchofjesuschrist.org