صدر تھامس ایس مانسن

صدر تھامس ایس مانسن

،کلیسیا یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام کے سولوے نبی اور صدرتھامس ایس مانسن کے گزر جانے پر ہم افسوس کااظہار کرتے ہیں،اوران کی زندگی کے بارے پڑھنے اور عکاسی کرنے کے قابل ہیں۔
اس عظیم شخص نے۵۴ سال تک خدا کے نبی اور رسول کےطور خدمت سرانجام دی۔ان تمام چیزوں کے علاوہ جو ان کے بارے لکھی جا چکُی ہیں یا ان کے بارے کہی گئی ،ان میں سے یہاں تین چیزیں ایسی ہیں جن کو بہت زیادہ یاد رکھا جائے گا۔

صدر مانسن حقیقی طو ر بیوہ عورتوں کی دیکھ بھا ل کرتے تھے

کلیسیا کے بہت سے ممبران نے اس کے قابل ذکر کالنگ کے بارے سنا ہے جانتے ہیں (جیسا کہ بشپ)جب وہ بس بائیس سال کے ہی تھے ،اور چوراسی بیوہ عورتوں کی دیکھ بھال اور خدمات سر انجام دی اور اسی صلاحیت میں کام کیا۔ان کی کہانیاں اور دوسروں کے اکاؤنٹس کے ذریعہ، ہم یہ دیکھ سکتے تھے کہ کس طرح سے اس نے روح کی سرگوشی کو سنا اور دسروں کی مدد اور خدمات کرنے پہنچے ضرورت کے ایک لمحے میں مرنے والے دوستوں سے ملاقات کرتے ہوئے، اپنا پالتو جانور خرگوش اپنے دوست کو دےدیتے ہیںکہ اُس کا خاندان شکرگزاری کرسکے ،اور بہت سے ذمہ درایوں کے باوجود بھی وہ نرسوں کے گھروں کو وزٹ کرتے ۔مرحوم صدڑ بوئیڈ کے پیکر نے ان کے بارے کہا تھا،وہ نرسنگ گھروں کا وزٹ کرتے تھے جب بھی ان کو ان کی اہم ذمہ داریوں سے اجازت ملتی اور جب اجازت نہیں بھی ملتی ـ۔
ان کی محبت اور دوسروں کی خدمت کرنے کی خواہش، اور روح کے ذریعے ایسا کرنا جاننے کے لئے اس کے تحفہ، ان کی خوبی تھی، اور وہ جو دوسروں کو اس کے کرنے کے لئے حوصلہ افزائی کرتا ہے، یہاں تک کہ اس کے گزر جانے کے بعد بھی.

صدر مانسن میں کانوں کو ہلانا اور مزاح احساس تھے

حقیقت یہ ہے کہ وہ اپنے کانوں کو ہلا سکتے تھے .حقیقت یہ ہے کہ اس نے ایسا کیا جب موقف پر چھوٹے بچے کاسامنا کرنا پڑا جو دیکھ رہا تھا،اس سے بھی زیادہ تھا، جنرل کانفرنس میں اس دنیا کا مظاہرہ کرنے کا ذکر نہیں کرنا تھا.یہ کہنے والی مزاحیہ کہانی ہمیشہ کانفرنس کا ایک اعلی نقطہ نظر تھا،ہمیں یاد رکھنا کہ زندگی کے تمام مراحل میں مزاح ہےاور زندگی کے ہرراستے میں آپ کو خوش رہنے کی ضرورت ہے ۔

صدر مانسن اپنی روزمرہ زندگی میں انجیل کو سیکھانے کے لیے تمثیلوں کا استعمال کرتے تھے

صدر مانسن کی سب سے بڑی بات جس وہ یاد رکھیں جائیںگے ،ان کی منفرد نقطہ نظر اور ہر دن کے واقعات میں روحانی ایپلی کیشنز کو دیکھنے کی صلاحیت ہے۲۰۱۳، انہوں نے اس بارے میں بتایا کہ ایک دفعہ اچانک اپنے کیبن کی طرف سے ایک جنگل میں آگ لگائی تھی ،اور اس غلطی کو نافرمانی کے خطرات کے سبق میں بدل دیا گیا۔ایک بار پھر سے، انہوں نے اپنی پہلی اتوار کو نیوی بوٹ کیمپ میں دوبارہ یاد کیا۔ اور اس کے جرات مندانہ طور پر اس کے لئے کھڑے ہونے کی کوشش کی، لہذا انہوں نے اپنے خیال میں،اپنے ایمان میں اکیلا،اور ہم بھی اسی کی طرح کیسے کر سکتے ہیں، کس طرح ایک غیر یقینی دنیا میں حق کے لئے کھڑا ہو سکتے ہیں. انہوں نے باقاعدگی سے زندگی کے تجربات کو تبدیل کر کے خوبصورتی میں بتایا کہ دلوں کو چھونے اور دنیا بھر میں مثبت تبدیلی کو متاثر کیا، کچھ طریقوں میںنجات دہندہ کی تعلیم کے زریعے سے بھی۔
جیسا کہ ہمیں یاد ہے کہ اس عظیم آدمی کی زندگی اور کا مکو یاد رکھتے ہوئے، ہم کبھی بھی اپنی خدمت، مزاحیہ احساس، اور زندگی کے سبقوں کو تسلیم کرنے کی صلاحیت کو تسلیم کرسکتے ہیں جیسا کہ ہم میں سے ہر ایک آسمانی باپ کی حضوری میں واپس جانے والے راستے کی جانب سفر کرتا ہے ۔

Pin It on Pinterest

Share This