ہمیں اپنے گھر آنے دے اور انجیل کی خوشخبری کو ٓپ لوگو ںکے ساتھ شئر کرنے کر دے
ہمیں اپنے گھر آنے دے اور انجیل کی خوشخبری کو ٓپ لوگوں کے ساتھ شئر کرنے کر دے

مانچسٹر نیو ہیمپشائر مشن میں ،میں ایک ایل ڈی ایس مشنری کے طور پر، اکثر چیزوں کو جانتا تھا اور ارکان کو بتانا چاہتا تھا، لیکن میں نے ایسا نہیںکیا ۔ میں نے سوچا شاید یہ صرف میری جذبات یا میرا مشن تھا۔ لیکن 19 مہینے میں جب میں گھر گیا تو مجھے شمالی ڈکوٹا، جنوبی کیرولینا، ٹینیسی، یوٹاہ، اور کیلیفورنیا، اور دوسری جگہوں میں مشنریوں کے ساتھ بات کرنے اور کام کرنے کا موقع ملا ۔ بے شمار اختتامی مشنریوں کے ساتھ گفتگو کرنے کے بعد، مجھے پتہ چلا کہ ہم میں سے اکثر ایسا ہی محسوس کرتے ہیں. یہاں یہ ہے کہ ہمیں بہت کچھ محسوس ہوتا ہے …، ہم آپ کی طرح بہت کچھ محسوس کرتے ہیں۔

اراکان کےلئے خوراک ہی ضروری نہیں ہے ۔

یہ کھانے کے بارے میں نہیں ہے. ہم پر بھروسہ کریں، ہم کھانا پسند کرتے ہیں، اور میں نے کبھی گھر میں اچھا کھانا نہیں بنایا ۔ س. لیکن یہ محسوس ہوتا ہے کہ ہم ان کے ارکان کی طرف سے چاہتے ہیں اور ان سے محبت رکھتے ہیں، یہ ہماری اور تمہاری روح کےلئے کھاتے ہیں ! جب ہم دن بھر دروازے کو کھٹکٹاتے ہیں اور وہ بار بار وقت کو نا منظور کرتے ہیں تو ہم اُن کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔ . لیکن جب ہم چرچ جاتے ہیں اور کوئی بھی نہیں چاہتا ہے کہ ہم آئیں تو ہم اپنے چرچ (اراکین) کو خود نامنظور کرتے ہیں.
جب لوگ ہم سے پوچھتے ہیں تو، یہ ہمیں بھی بحال کرتے ہیں اور ہماری حوصلہ افزائی کرتے ہیں کہ کوشش کرتے رہے . آپ کی محبت محسوس کوکرنا ہمارا دباؤ اور خوف کو آسان بناتا ہے.ہمیں اپنے گھر آنے دیں ، اور ہم سب کوانجیل کی خوشخبری مل سکتی ہے !

انجیل کو پھیلانا ہمیں موت کے خوف سے بچاتا ہے ۔

اس لئے کہ ہمارے پاس نیم ٹیگ ہے اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ انجیل کا اشتراک کرنا آسان ہے.۔ ہم میں سے کئی بہت پریشان ہے،کیونکہ ہم لوگوں سے گفتگو کرنے کے لئے بہت عجیب ہے، ہم آپ جیسے ہی ہیں. ہم نے اسے الگ قائم کیا ہے، لیکن اندھیرےمیں دروازے پرکھٹکٹانا بہت مشکل اور عجیب ہے. ہم میں سے بہت ذیادہ نے اپنے خوف پرقابو پانے کے لئے بہت وقت لیا ہے ۔ ہمیں اپنے خوف پر قابو پانے میں مدد دیں ۔

ہم واقعی ہی صرف لوگوں کی مدد کرنا چاہتے ہیں۔

ہم واقعی ہی صرف لوگوں کی مدد کرنا چاہتے ہیں، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ ہم کیسے کرتے ہیں، ہم صرف مؤثر محسوس کرنا چاہتے ہیں. جب میں ایوسوتھرن مین میں خدمت کررہا تھا تو خاندانوں میں سے ایک خاندان تعلیم حاصل کررہاتھا اور عام طور پر چرچ اور مشنریوں کے بارے میں گندے جھوٹ بولتے تھے. انہوں نے ہمیں بتایا کہ وہ نہیں چاہتے تھے کہ ہم دوبارہ دوبارہ آئیں.اس خاندان نےان کے لئےہائبٹیٹ انسانیت کی طرف سےایک گھر بنایاتھا ، اور ہر ہفتہ کی صبح ہم ان کے گھر کی تعمیر میں مدد کررہے تھے.۔ہم ابھی بھی اس خاندان سے پیار کرتے ہیں اور ان کی خدمت کرنا چاہتا تھا، یہاں تک کہ اگر وہ ہم سے نفرت کرتے ہیں. لہذا یسا ہوا کہ ہم نے ابھی تک ان کے گھر کی تعمیر کی مدد کےلئےہر ہفتہ کی صبح ان کے گھر جانا جاری رکھا ۔ اس کی وجہ سے، دوسرے لوگوں کو گھر تعمیر کرنے میں مدد مل گئی تھی! اگرچہ ہم نے ابھی تک ایسا نہیں کیا تھا. یہ ٹھیک ہے، کہ ہم ان کی مدد کرنا چاہتے تھے کیونکہ ہم ان سے محبت کرتے تھے..
ہمیں جاننے دو اور اپنے دوستوں سے محبت کرنے دو۔
“صدر رسل ایم نیلسن کہتے ہیں کہ، آپ میں سے بہت سے لوگ مدد کرنے میں بہت گہری خواہش رکھتے ہیں۔کیونکہ ہم کلیسیائے یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام کی پیروی کرتے ہیں، اس ناقابل یقین خواہش سے بھی مجبور ہوتے ہی

 ہم ” ایسے مشنری” نہیں بننا چاہتے ہیں.

اگر آپ کسی بھی لمبے عرصے سے کسی رکن کی حیثیت سے ہیں تو “اس مشنری”کی طرف نہ جائیں ۔ …. جس نے صرف آپ کے منہ میں برا ذائقہ چھوڑ دیا ہے، شاید وہ انتہائی محتاج تھا، یا بہت نہ ڈر تھا، یا شاید صرف ناپسندیدہ تھا۔ حقیقت یہ ہے کہ یہ ہوتا ہے اوریہ مشنریزمرحلے کا حصہ ہے، وہاں بہت اچھے مشنری ہیں، اور پھر بہت اچھے مشنری نہیں بھی ہیں.
ہم میں سے زیادہ تر “ایسے مشنری” نہیں بننا چاہتے ہیں، ہم آپ کا اعتماد حاصل کرنا چاہتے ہیں اور محسوس کرتے ہیں جیسے ہم نے کسی کی مدد کی. اور اگر ہم “ایسے مشنری” ہیں تو یہ دوسرے مشنریوں کے خلاف نہیں رہیں گےمیرے خیا ل میں ایک مشنری کہ اپنے علاقے کو منظم رکھنے سے بڑھ کر کوئی کام نہیں دوسرےمشنریزکے نقصانات کی مرمت کرنا ہمیں آپ کا بھروسہ حاصل کرنے دیں، اگر اس سے پہلے آپ کے ساتھ کوئی برُا تجربہ ہوا تو ہمیں ایک موقع دیں ۔

ہم آپ کو ناراض نہیں کرنا چاہتے ہیں، آپ ہماری مدد کر سکتے ہیں

میرے مشن سے پہلے، میں نے یہ ایک مقصد مقرر کیا تھا کہ میں اپنے مشن پرکسی کو “ناراض” نہیں کر و ں گا یہ قدرتی طور پر مشکل ہے، لیکن یہ مددگار نہیں ہے جب ہم گھر جانے والے ارکان یا مشنریوں کو مسلسل دن کے نیچے شمار کر رہے ہیں. ہمیں یاد رکھنا ضروری نہیں ہے کہ جب ہم گھر جا رہے ہیں، یہاں تک کہ اگر آپ صرف “ساتا”ر ہیں ہیں تو یہ ہمارے لئے بہت مشکل ہے. ۔ہم اپنے پورے دل کے ساتھ خداکی خدمت کرنا چاہتے ہیں، اور اس کے بننے یا ٹوٹنے کی وجہ سے آپ پر بڑا اثر پڑ سکتا ہے میں نے اپنے مشن کو ختم کرنے سے ایک دن پہلے ایک تصوریر لی تھی ، میں دائیں طرف میںہو ں اور بائیں طرف میرا ساتھی ہے۔ جب میں پہلی بار کومیش مائین میں آیا تو میں نے ایلڈر میلز سے کہا، میں ا نہیں ناراض کرنا نہیں چاہتا، اُ نہوں نے کہا کہ وہ میری مدد کریں گے۔ اگلے تین مہینوں کے لئے، انہوں نے میری مدد کی اور ہم اپنے پورے دل کے ساتھ خدا کی خد مت کی۔ صبح کے وقت میں گھر چلا گیا جب ہم منتقلی کی میٹنگ کے لئے تیاری کر رہے تھے اس نے مجھے بتایا. “واہ آپ پریشان نہیں ہوئے ، ” اراکین اور مشنریوںمیں فرق ہو سکتا ہے ۔
آخر تک برداشت کرنے میں ہماری مدد کریں، براہ کرم ہمیںناراض کرنے کی کوشش نہ کریں۔

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںmylifebygogogoff.com