مشنری ٹرینگ سنٹر

مشنری ٹرینگ سنٹر

 

بیس اکتوبر ۲۰۱۷ ،کلیسیائے یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام نےمشنری پروگرام میں آئندہ تبدیلیوں کے بارے اعلان کیا.ذکر کردہ تبدیلیوں میں سے ایک انٹرویو کےسوالات کا ایک نیا معیار تھا جو دنیا بھر میں ہر ممکن مشنری سے پوچھا گیا تھا۔یہ تما م سوالات عوام کے لیے خطوط کے زریعہ سے صدارتے اعلیٰ کی طرف سے لوکل کلیسیائی رہنماوں کے پاس موجود ہیں۔ مکمل خطوط اور پیکٹ یہاں دیکھا جا سکتا ہے.آپ درجہ ذیل میں سے تمام سوالات کو نیچے دیکھ سکتے ہیں. کلیسیا160نے رہائی میں زور دیا کہ مشنری سروس کے لئے کوئی معیار تبدیل نہیں ہوسکتا ہے اور کوئی علامتی طور پر کو ئی اضافہ نہیں کیا گیا ہے.بلکہ، مقصد یہ ہے کہ یہ یقینی بنایا جائے کہ تمام ممکنہ مشنریزئ مشنری خدمت کے حامیوں کے لئے کافی مناسب، قابل، اور صحت مند ہیں۔خریطہ ریاستوں کا تعارف،”مشنری انٹرویو کے سوالات کا مقصد ہے مشنری امیدواروں کے ساتتھ بات چیت کرنا جو مشن پر جانے کا اردہ رکھتے ہیں۔ اور اس کے کہانتی رہنما کومشنری کے انٹریو کے لیےمقدس تجربہ ہونا چاہئے،خاص محبت کی طرف سے خصوصیات اور روح القدس کی رہنمائی بھی “

1کیا آپ ایما ن رکھتے ہیں اور اس بات کی گواہی دیتےہیں کہ خدا ہمارا آسمانی باپ ہے اور اس کے بیٹے ،یسوع مسیح پر، اور روح القدس پر؟
2کیا آپ گواہی رکھتے ہیں کہ یسوع مسیح خدا کا ایک اکلوتا بیٹا اور دنیا کا نجات دہندہ ہے؟مہربانی سے اپنی گواہی میرے ساتھ شئر کریں۔اور کس طرح سے یسوع مسیح کے کفارہ کی وجہ سے آپ کی زندگی متاثر ہوئی ہے؟

3توبہ کرنے سے آپ کا کیا مطلب ہے؟ کیا آپ محسوس کرتے ہیں کہ آ پ نے اپنے پچھلے گنوہوں سے مکمل طور پر توبہ کی ہے؟
4کیا آپ اپنی گواہی میرے ساتھ شئر کریں گےکہ یسوع مسیح کی انجیل اس کے نبی جوزف سمتھ کے زریعہ سے بحال ہوچکی ہے ( اور اس کلیسیاکا موجودہ صدر)خدا کا نبی ہے؟
5کل وقتی مشنری خدمات کو انجیل کے معیارکو برقرار رکھتےہیں۔ مندرجہ ذیل معیاروں کے بارے میں آپ کیا سمجھتے ہیں؟

1پاک دامنی کا قانون ،پاک دامنی کے قانون کے حوالہ سے ،کیا آپ ہمیشہ اس کے مطابق رہتے ہیں جو بات کی گئی ہے ؟اگر نہیں تو ،کتنی دیر پہلے آپ نے اس قانون کی خلاف ورزی کی ہے ( واقع)؟ااور اور توبہ کرنے کے لیے آپ نے کیا کیا ہے؟
2فحاشی سے گریز کرنا
3دہ یکی کے قانون
4پاک دامنی کا قانون، بشمول منشیات کےاستعمال سمیت یا مقررہ ادویات کےاستعمال کی اطلاع بھی شامل ہے
5سبت کے دن کو پاک ماننا
6اپنی ہر کہی ہوئی چیز میں ایماندار رہنا اور کرنا

7کیا آپ ان تمام معیاروں کے مطابق رہتے ہیں؟ کیا آپ اب ان کے مطابق رہ رہے ہیں؟ کیا آپ اپنا تمام کل وقتی مشن ان معیاروں کے مطابق گزارے گے؟
کیا آپ کے خلاف آپ کے پاس کوئی قانونی کارروائی ہے؟ (اگر جی ہاں، امیدوار سے پوچھیں کہ ممکنہ قانونی یا مالی ذمہ داریوں کے بارے میں وضاحت کریں.)
کیا آپ نے کبھی بھی مجرمانہ قانون کی سنگین خلاف ورزی کی ہے، قطع نظر آپ کو گرفتار کیا گیا ہے یا نہیں، آپ کو سزا دی گئی، یا ریکارڈ ختم ہو گیا؟ (اگر جی ہاں، مشنری کے امیدوار سے پوچھیں کہ کیا ہوا ہے، کسی مجرمانہ الزامات کا نتیجہ، چاہے مجرمانہ یا دیگر قانونی ضروریات جو مکمل نہیں ہوسکتی ہیں، اور توبہ کرنے کے لئے کیا کیا ہے.

8کیا آپ نے کبھی بھی کسی بچے سے جنسی طور پر زیادتی کی ہے، قطع نظر آپ پر الزام عائد کیا گیا ہو یا نہیں، مجاز کیا گیا ہو، یا ریکارڈ ختم ہو گیا ہو؟ (اگر جی ہاں، اور بدعنوانی کی اطلاع نہیں ملی ہے، ہینڈ بک 1 دیکھیں: صدارت اور بشپس [2010]، 17.3.2 کو دستخط کریں. ہدایات کے لئے اگر پہلے سے ہی غلطی کا سامنا کرنا پڑا تو، ہدف کے لئے ہینڈ بک 1، 4.4 دیکھیں.)
9کیا آپ نے کبھی کسی دوسرے سنگین جرم کو سرزد کیا ہے یا غلطی کی ہے کہ آپ کے مشن سے پہلے حل کیا جانا چاہئے؟ (اگر ہاں ہاں، امیدوار سے پوچھیں کہ تفصیل میں کیا ہوا، کسی مجرمانہ الزامات کا نتیجہ، چاہے مجرمانہ یا دیگر قانونی ضروریات جو مکمل نہیں ہوئیں، اور اس نے توبہ کرنے کے لئے کیا کیا ہے.)
10کیا آپ کو کسی بھی گروپ یا فرد سے تعاون ہےیا، اس سے ملحق یا منسلک ہیںجس کی تعلیمات یا طرز عمل ان لوگوں کے مخالف ہیں جنہوں نے کلیسیا یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام میں شمولیت کی ہے؟

11کیا آپ کے پاس کوئی غیر قانونی قرض ہے؟ جوآپ کے مشن سے پہلے یا آپ کو مشن کی خدمت کرتے وقت انتظام کرنے سے پہلے ادا کیا جائے گا؟
12کیا آپ کو کو ئی اسی بیماری یا جسمانی ،، ذہنی یا جذباتی حالت ہے جو آپ کو عام مشنری کے شیڈول کو برقرار رکھنے مشکلات کا باعث بنے گی، جس میں آپ کو روزانہ 12-15 گھنٹے تک کام کرنا ہوگا، بشمول 2-4 ایک دن، گھڑی یا بائیکنگ ایک دن میں 8-10 گھنٹے تک، اور لگاتا ( ۲۴ ماہ تک)؟

13کیا آپ کبھی ڈیسیکسیایا یا دیگر پڑھنے کی خرابی کی شکایت کے ساتھ علاج یافتہ ہونے یا علاج حاصل کر چکے ہیں؟ اگر ایسا ہے تو، کیا آپ اآسانی سے بہت ساری صحیفیات اور دیگر دستاویزات پڑھ سکتے ہیں؟ کیا آپ کو یقین ہے کہ آپ اپنے مشنر ی ساتھی کی مدد سے مناسب صحیفیات اور دیگر معلومات کو یاد کرسکتے ہیں؟ اور آپ کس طرح سے اپنی اس دماغی بیماری سے ٹھیک ہونے کی کوشش کررہے ہیں۔

14کیا آپ نے کبھی میٹینگزمیں بولنے کی شکایت کے ساتھ علاج یافتہ ہونے یا علاج حاصل کیا ہے؟ اگر ایسا ہے تو، آپ دوسروں کے سامنے آپ آرام دہ اور پرسکون بات کر سکتے ہیں؟ کیا آپ محسوس کرتے ہیں کہ آپ کے پاس آپ کو سیکھنے، سکھانے، اور بات چیت کرنے میں مدد کرنے کے لئے آپ کے پاس مناسب اوزار ہیں؟

15کیا آپ کبھی ادویات پر یا کسی دوسری صورت میں مندرجہ ذیل حالات کے لئے علاج کر رہے ہیں: توجہ خسارے کی خرابی کی شکایت (ADD)، توجہ خسارہ ہائی ویکیپیڈیا خرابی کی شکایت (ADHD)، تشویش، ڈپریشن، غیر جانبدار مجبوری خرابی (OCD)، یا آٹزم اسپیکٹرم ڈس آرڈر (اسسپیرر سمیت )؟ اگر ہاں، تو براہ کرم وضاحت کریں.
16اگر آپ ان حالات میں سسے کسی ایک بیماری کا بھی علاج کر وا ررہے ہیں اور آپ کو علاج سے روک دیا گیا تو کیا آپ نے ڈاکٹر کی نگرانی کے تحت ایسا کیا تھا؟ اگر نہیں، تو آپ نے کیوں روکا؟ آپ علاج کے بغیر یا دوا کے بغیر کیسے کام کر رہے ہیں؟ آخری وقت کب آپ ان مسائل کے لیے دوائی استعمال کر رہے تھے ؟

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںldsdaily.com

Pin It on Pinterest

Share This