کلیسیا یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام یسوع مسیح  کے با رے میں کیا یقین رکھتے ہیں

کیا  کلیسیا یسوع مسیح ایک مسیحی  کلیسیا ہے؟

کیا مسیح واقعی ایک خوبصورت  آدمی تھا جیسے  کہ  وہ تمام تصویروں  اور مسیحی  ویڈیوز میں  دیکھا ئی دیتا ہے؟

ان جوابات کو جاننے کے لیے  میرے  ساتھ رہیں۔

تو ، یسوع مسیح کون ہے؟

ہم یقین رکھتے ہیں کہ وہ ہمارا نجات دہندہ ہے۔

انھوں نے ہمارے گناہوں کی خاطر اپنی جان کا فدیہ دیا اور صلیب پر ہمارے لیے قر با ن ہوے  تاکہ ہم بچائے جا سکے۔

وہ کنواری مریم سے بیت الحم  میں پیدا ہوے اور کلوری میں صلیب پر موے تھے۔

انھوں نے  گناہوں سے پاک  کامل زندگی گزاری۔

انھوں نے لوگوں کو تمثیلوں کے ذریعہ تعلیم دی ، انھوں نے یروشلم میں ہیکل کو صاف کیا۔

دریائے اردن میں بپتسمہ لیا ، بیماروں کو شفا بخشی، گنہگاروں کے ساتھ کھانا کھایا ، معجزے کیے۔

انہیں صلیب پر دی گئی۔

 لیکن  تیسرے دن  بعد وہ مردوں میں سےدوبارہ جی ا ٹھے ۔

 خدا باپ اور روح القدس کے ساتھ مل کر ، یسوع مسیح خدا ہے۔

اب ، کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ کلیسیا یسوع مسیح برائے مقدسین آخری۔ایام مسیحی عقیدے کی حیثیت سے اہل نہیں ہیں۔

کیونکہ ہمارا عقیدہ  مرکزی  طور مسیحی دھارے سے کافی مختلف ہیں۔ اس  بنیاد پر ایک  سچے “مسیحی” کی تعریف کیا ہے۔ اگر آپ کے مسیحی ہونے  کی تعریف ایسی ہے جو یہ مانتا ہے کہ مسیح ان کا نجات دہندہ ہے اور اس کی تعلیمات پر عمل کرنے کی کوشش کرتا ہے تو ، ہاں ، میں یہ کہوں گا کہ ہم    بے شک مسیحی ہیں۔ لیکن اگر آپ کے مسیحی  ہونے کی تعریف  ایسی ہے جو نئے عہد نامہ کے بعد کے عقائد کو قبول کرتا ہے اور اضافی بائبل کے صحیفے کے امکان کو مسترد کرتا ہے ۔توہم   مسیح نہیں ہوں گے۔

بہت سے   لوگ کلیسیا کے اراکین سے یہ  پوچھتے ہوئے تنقید کرتے کہ ہمارا  عقیدہ کیا ہے ہم  کس پر یقین کرتے ہیں۔

“ہم مسیح کی بات کرتے ہیں ، ہم مسیح میں خوشی مناتے ہیں ، ہم مسیح کی منادی کرتے ہیں ، ہم مسیح کی پیش گوئی کرتے ہیں… تاکہ ہمارے بچے جان لیں کہ وہ اپنے گناہوں کو معاف کرنے کے لئے کس ذریعہ کی تلاش کر سکتے ہیں۔

اب ، کچھ لوگ یہ بھی زور دیتے ہیں کہ جس مسیح پر ہم یقین کرتے ہیں وہ مسیح جیسا نہیں ہے  اور جس کو وہ مانتے ہیں ، اور اسی وجہ سے ہم باقی مسیحیوں  سے بالکل مختلف یسوع کی عبادت کرتے ہیں۔ ایک بار پھر ، یہ سمجھنے کے قابل نتیجہ ہے۔ ہم یقین کرتے ہیں کہ یسوع مسیح خدا باپ سے ایک الگ شخصیت ہے۔ مسیحوں کا ہہ  خیال ہے کہ باپ اور بیٹا ایک  ہی  ہیں جو دو افراد کی طرح ظاہر ہوتے ہیں۔ ہم یہ بھی مانتے ہیں کہ مسیح کی وفات کے بعد ، اس نے مورمن کی کتاب کے مطابق امریکہ میں لوگوں کو تعلیم دی اور ان کی خدمت کی۔ بہت زیادہ کسی اور نے نہیں کی۔  لیکن ہمارا یمان  ہے کہ مسیح نے ایسا کیا۔ لہذا اگر آپ یہ ماننا چاہتے ہیں کہ ہم سب سے مختلف یسوع کے بارے میں بات کر رہے ہیں ، تو یہ ٹھیک ہے۔ میرے ذہن میں یہ اس طرح ہے جیسے دو جاننے والوں کو اکٹھا ہونا اور یہ سمجھنا کہ وہ ایک ہی باہمی دوست کے ساتھ محض مختلف تجربات کرتے ہیں۔

بات یہ ہے کہ ، مقدسین آخری ایام ، یقین کرتے ہیں  کہ یسوع مسیح نامی ایک حقیقی شخص تھا جس نےایک کامل زندگی گزاری تھی ۔اور آپ کے گناہوں کو اپنے پر لیا تھا تاکہ آپ ان سے پاک ہوجائیں اور خدا کی  بادشاہی میں واپس لوٹ سکے۔ صرف مسیح کے وسیلے سے ہی ہم گناہ اور موت کے انجام سے بچ سکتے ہیں۔ مسیح ہی ہمارے لئے ہے۔ لفظی طور پر دوسری تمام چیزیں جن پر ہم یقین کرتے ہیں ، جیسا کہ جوزف اسمتھ نے کہا ، ان عقائد کے صرف “اضافے” ہیں۔

ہم مانتے ہیں کہ مسیح ابدی ہے۔ خدا باپ کی ہدایت کے مطابق ، یسوع مسیح آسمان ، زمین ، کائنات ، ان تمام اچھی چیزوں کا خالق ہے اور  تھا۔ مسیح کی فانی پیدائش سے پہلے ، وہ عہد نامہ قدیم  خدا تھا جسے یہوواہ کہا جاتا تھا۔

ہم سمجھتے ہیں کہ عہد نامہ کے اوقات میں وہ زمین پر رہتا تھا ، اور ہمیں یقین ہے کہ وہ مستقبل میں وقت پھر آئے گا۔

مسیح ہی ہمارے لئے ہے۔

اگر آپ کے پاس مسیح میں ہمارے عقیدے کے بارے میں مزید سوالات ہیں ، تو بلا جھجھک کوئی تبصرہ کریں ، نیچے دیئے گئے لنک کو دیکھیں جو آپ کو  ہماری ویب سائٹ پر اس سے متعلق مضمون پر لے جائے گا ، اور آپ کا دن  اچھا گزرے۔