مورمن ہونا کوئی مشکل بات نہیں ہے بلکہ ہمارے لیے برکت ہے ۔
مورمن ہونا کوئی مشکل بات نہیں ہے بلکہ ہمارے لیے برکت ہے۔

کچھ عرصے پہلے میں ایک ساتھی رکن کے ساتھ مایوسی کا اظہار کر رہا تھا، کیونکہ ہم اُس عورت سے کچھ سا ل پہلے ملے تھے ، اور پھر آخرکار وہ دوبارہ سے عمل پذیر ہوئی ، اس کے بعد دورچلی یہاں تک کہ انہوں نے دوبارہ کال بھی نہیں کی۔مورمنز کے بارے ۔

“ٹھیک ہے،” انہوں نے اظہار کرتے ہوئے کہا کہ، “اس چرچ سے تعلق رکھنا مشکل ہے ۔ .”

بعض اوقات میں نے ہائی اسکول کے طالب علموں کو سکھایا، اور کبھی کبھار میں انہیں سوچنے کے لئے ایک سوال دیتا ہوں۔. ان میں سے ایک یہ ہے، “کیا قوانین آپ کو محدود کرتےہیں یا آپ کو آزاد کرتے ہیں؟” شاید میں ان کے مہمانوں کو پہلےپینے، ووٹ دینے، بعد میں کرفیوز اور اس طرح کی ڈرائیونگ، چلانے کے لئے سنوں گا. ان کے لئے، قوانین اور قواعد اپنی طرز کو کچلتی ہیں اور انہیں مزہ رکھنے سے روکتے ہیں۔

میں ان سے پوچھتا ہوں کہ والدین ہونے کا تصور کریں، اور ان کے بچے صرف کینڈی سلاخوں کو کھانا چاہتے ہیں. بچوں کا کہنا ہے کہ “ٹھیک ہے، یہ ان کے لئے اچھا نہیں ہے”. “اگر وہ صرف میٹھا کھاتے ہیں تو وہ بیمار ہو جائیں گے۔

مجھے ایک سٹاپ لائٹ پر کیوں روکنا پڑتا ہے ؟” میں پوچھتا ہوں. “اس نے مجھےآرام سے نیچے اُتااور مجھے آزادانہ طور پر چلانے سے روک رکھا.” جلد ہی وہ دیکھتے ہیں کہ قوانین اور قواعد ہمیں تحفظ فراہم کرتے ہیں، اور میںاس بات کا اشارہ کرتا ہوں کہ اگرمنشیات اور شراب تمام نوجوانوں کے لئےہر وقت دستیاب ہو تو کیا ہوگا. تقریبا ہر کوئی ہر کسی کو جانتا ہے جس کی زندگی نشے کی وجہ سے تباہ ہو گئی ہے، اور اس گڑبڑ کا تصور کرنا آسان ہے جو ٹریفک کے قوانین کے بغیر نہیں تھا۔

“چلو آپ کے دوست کو فیصلہ کرنے کےلئےکہتے ہیں کہ کوئی بھی اس کو نہیں بتا سکتا کہ وہ کیا کرناہے ، اور وہ نشے میں جانے کا فیصلہ کرتا ہے ۔ وہ کھڑکیوں کو توڑتا، شراب کی دکان کو لوٹتاہے،ایک گھنٹہ میں100 میل چلانا، ایک ملبے میں ہو جاتا ہے اور جیل میں چلے جانا ہے،وہ اصل میں کتنی آزادی رکھتا ہے؟ ”

میں ان کی مدد کرتا ہوں کہ یہ نام نہاد “مفت انتخاب” ہمیشہ نتائج رکھتے ہیں، اور وہ نتائج ہمیں محدود کرتے ہیں۔دوسری طرف، “کندھوں” کرتے ہیں اور قوانین کو ماننا مثبت نتائج رکھتے ہیں۔وہ بچہ جو صرف چینی کے بجائے متوازن غذا کھاتا ہے، صحت مند ہو جائے گا۔جو بچہ پڑھتا ہے وہ بہتر گریڈ حاصل کرتا ہے، ممکنہ طور پر اسکالرشپ، بہتر یونیورسٹی کا داخلہ، کیریئر کا انتخاب، اور پر اور۔ ہمیشہ فرمابرداری اور نافرمانی دونوں کے نتائج ہیں.

لہذا جب میرے دوست نے کہا کہ یہ ایک مشکل چرچ ہے، میں اپنے تجربے کی بنا ہر ایک دم خاموش ہو گیا۔کیونکہ ہم زیاد ہ سے زیادہ چرچ کے رہنماؤں کی پیروی کرتے ہیں، ہم مسیح کے قریب قریب، زیادہ “فعال” ہیں، اگر آپ چاہیں تو، زندگی آسان ہے۔

اکتوبر2015 کی جنرل کانفرنس میں صدر مونسن نے کہا، “جب ہم حکموں پر عمل کرتے ہیں تو ہماری جان خوش ہو گی، زیادہ سے زیادہ اور کم پیچیدہ ہو گی.” آپ اپنی زندگی میں ان تین چیزوں کو کیسے پسند کریں گے؟

میں نے اپنے دو غیرمتحرک دوستوں کے بارے میں سوچا. ایک چرچ کے اخلاقی قوانین کو توڑ رہا تھا اور اس نے غیر صحت مند درد، شرم، غم اور افسوس کا اظہار کیا تھا. چرچ سے دور نکلنے کی وجہ سے روح کو محسوس کرنے کی صلاحیت میں کمی ہوئی، اور روح القدس کی طرف سے ہدایت ہوئی۔ اس کے دماغ میں قوانین اور قواعد و ضوابط بن گئے، اور جلد ہی وہ کاروبار میں بے حد رویے کو مستحق بنا رہے تھے ۔ جب اس نے خود کو ایک بحران میں پایا تو، کوئی سڑک موڈ نہیں تھا، کوئی منصوبہ نہیں، اس کی توبہ کرنے میں کوئی مدد نہیں ملتی تھی، پھر وہ خود کی عزت حاصل کرنے کے لئے آگے بڑھنے کی کوشش کر سکتی تھی. سست رفتاری کے احساسات ہر جگہ پر تھے جہاں امید ہو سکتی تھی..

ایک دوسرے کو مکمل طور پر جذب ، دوسروں کی خدمت کرنے اور اس کے ساتھیوں کے لئے مفید ہونے کی تمام خوشی کو محروم کیا گیا تھا. خود پر رحم کیا اور صرف اس نےاپنی زندگی میں منفی توجہ مرکوز کرنے کے بعد، وہ دوسروں کے ساتھ مل کر اسی طرح مایوس ہوگئ، اور جلد ہی چرچ کے اراکین کو اُس کی تمام مشکلات کا سامنا کرنا پڑا. اس نے خود چرچ پر الزام لگایا اوجلد ہی اس کی گواہی ٹکڑوںمیں بکھر گئی تھی ۔ یہاں تک کہ اُس نے حکمت کے کلام کو نظر انداز کرنے کا فیصلہ کیا، خاندان کے اراکین کو کاٹ کر رہنماؤں پر تنقید کی۔ ایسا ہی تھا جیسا کہ وہ مخالفین کی کتابچہ کی پیروی کرتی تھی ۔ جب میں نے آخری بار اس سے بات کی، تو وہ بہت ناخوش تھی، کم ہو گئی، اور اِسے کہیں زیادہ مصیبت نے جھگڑا ہوا تھا۔ بالکل وہی چیزیں صدر مونسن کا کہنا ہے کہ جوہماری فرمانبرداری سے منسلک ہیں ۔

اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ تمام متحرک ارکان مکمل طور پر فرمانبردار ہیں. ہم باقاعدہ بنیاد پر سفر کرتے ہیں.اور بھلائی کا شکر ادا کرتے ہیں کہ ہم توبہ کر سکتے ہیں اور ہر ہفتے جب ہم ساکرامنٹ لیتے ہیں تو اپنے وعدوں کو یاد کرتے ہیں ۔ اور کیونکہ ہم نجات دہندہ کی محبت اور ہمارے تمام گناہوں کے شکار ہونے کی خواہش کے لئے اطمینان حاصل کرتے ہیں.ہم میں سے کوئی بھی کامل نہیں ہے، لیکن جیسا کہ ہم بہتر کام کرنے کی کوشش کرتے ہیں، ہم امید کرتے ہیں کہ ہم صحیح سمت میں انچتے ہیں.

ہم اکثر یہ سوچتے ہیں کہ جو لوگ اپنی نہ پختہ انتخاب کے نتائج کو سمجھ نہیں سکتے وہ صرف پختگی کی کمی رکھتے ہیں، جیسے ہائی اسکول کے طالب علموں کو جو تمام قواعد سے آزادی چاہتے ہیں. لیکن ہم ہر بار اس وقت سوچتے ہیں جب ہم پا ئی کا د وسرا ٹکڑا ہیں، جانیں گے کہ ہم بعد میں افسوس کریں گے۔ ہم “لمحے سے لطف اندوز نہیں کر سکتے ہیں”، جب تک ہم جانتے ہیں کہ نتائج کا انتظار ہوتا ہے. ہم ایک ہی چیز کرتے ہیں جب ہم باہمی طور پر خریدتے ہیں، اپنی آزمائش کھو دیتے ہیں اور ایک سو دوسرے انتخاب کرتے ہیں جو ہم جانتے ہیں غلط ہیں، یہاں تک کہ ہم ان کو بنا رہے ہیں.

اور ہم میں سے کوئی بھی ان برُے انتخاب کے نتائج سے لطف اندوز نہیں ہوتے، میرے خیال میں، صرف صدر مونسن کے مشورہ کے بعد، ہم نے سیکھناہےمشکلات کی تعداد کم کیوں نہیں کرتے؟ ہماری زیادہ وفاداری یہ ہے کہ ہم جانتے ہیں کہ ہم سب سے بہتر ہیں ، ہم زیادہ احکامات کو برقرار رکھنے کے لئے ہیں، ہماری خوشی اور اب ہم یہاں رہیں گے۔ جی ہاں، پرائیویٹ جوابات ایک امن اور امن سے بھری ہوئی زندگی کی کلید ہے۔دعا، صحائف کا مطالعہ، چرچ میں شرکت، آپ کو یہ فہر ست معلوم ہے۔جب ہم انہیں کرتے ہیں، توہماری زندگی بہتر ہوتی ہے. جب ہم نہیں کرتے، تو ہم ناپسندی محسوس کرتے ہیں اور کھو جاتے ہیں. جیسا کہ ایک ہیکل کے صدر نے کہا ،ا حکمات واقعی زندہ رہنے کے لئے تجاویز ہیں

جب کوئی بپتسمہ یا دوبارہ عمل کرنے کے بارے میں سوچ رہا ہے تو وہ “ضروری” ہے، جو ان سب کو دیکھتے ہیں جیسے وہ اب بھی آزاد ہو جائیں گے. کیوں ناشتہ مشروبات کھاتے پیتے ہیں کہ ہم پر انحصار ہو جاتے ہیں؟ آپ کے خاندان کا مستقبل آپکےلئے خطرہ ہے؟ خطرناک اخلاقی انتخاب کیوں کیجئے؟ دوسروں کی خدمت کا مقابلہ کرنا ، جب خوشی اور ذاتی ترقی کے لئے یہ فارمولہ ہے؟ جب اس طرح کی قابل اطمینان برکتیں لاتے ہیں تو اس کی ادائیگی کیوں نہیں کرتے؟ شادی کے مسائل کے ساتھ کیوں جدوجہد کرتے ہیں جو ہماری تعلیمات میں حل ہیں۔ ؟ کہانتی برکت کے بغیر سرجری کیوں نہیں ہے؟ کیوں “دوست” کے ساتھ جھوٹ بولتے سہیں جو آپ کو گمراہ کرتے ہیں؟ آپ اور آپ کے خاندان ہیکلوں کی برکتوں سے محروم کیوںہیں ؟ ذاتی مکاشفہ سے آپ نے خود کو کیوں کاٹ دیا؟ کیوں حیرت ہے کہ مسیح آپ سے محبت کرتا ہے، اور اگر آسمانی باپ واقعی وہاں ہیں ؟ یہ چرچ آپ کو ان سب سے آزاد کرتا ہے۔.

میرے لئے یہ ایک مشکل چرچ نہیں ہے، یہ ایک آسان ہے. خوشی، زیادہ تکمیل، کم پیچیدہ – مجھے سائن اپ کریں ۔

ماں کے دن کے لئے کامل- ہلٹنز کے نئے ایل ڈی ایس ناول، گولڈن، گتے اور جلانے پر دستیاب ہے. اس کی تمام کتابیں اور یو ٹیوب موم ویڈیوز اپنی ویب سائٹ پر پایا جا سکتا ہے. وہ فی الحال ایک ریلیف سوسائٹی کے صدر کے طور پر کام کرتی ہیں.

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںldsmag.com