فیس بک بارے
سماجی رابطہ اخلاقیات کی فیس کنجی ہے

پس ،فیس بُک پر آپ اپنے آپ کو دوبارہ شرمندہ کرتے ہو۔ یہ بالکل درست ہے، ہم سب نے یہ کیا ہے ۔کیونکہ جب فیس بُک بہتیرین ہوسکتی ہے، خاص طور پر جب اُسے انجیل کو پھیلانے کے ہتھیار کے طور پر استعمال کیا جائے۔ اس سے انکار نہیں کیا جا سکتا، اسے نئے سماجی خوراک کے تخلیق کیاجا سکتا ہے۔
جو ، بے شک تم فیس بُک پر نئے ہو یا نہیں ، اس سے انکار ٹرکی ہو سکتا ہے۔

سماجی رابطہ اخلاقیات کی کنجی ہے ۔ کیونکہ تم میں سے جو آن لائین انجیل پھیلانا چاہتے ہیں ہم نے  فیس بُک میں کرنے یا نہ کرنے کے 6 فیس بُک تیار کی جن پر ہم اُمید کرتے ہیں،جو آپ کو زیادہ موثربنائے گا۔ ..فیس بُک مشنری.. اور ایک مہربان،زیادہ سوچ بچار اور سماجی رابطہ استعمال کرنے والے ہیں ۔

صیحح پنکی باہر ہے،آئیں کام کریں ۔

فیس بُک نہیں : بحث میں مشغول ہو جاوں۔

پرُ امن کے ساتھ فیس بکُ کا ااستعمال
کسی بھی مقابلہ شوقین کی رائے لوگوں کو دفاع میں ڈال دے گا ۔ اگر آپ اپنے عقائد کا اشتراک کرنا چاہیتے ہیں ، تو اپنے پروفائل کے صفحے کو پُر امن کے ساتھ کریں۔

کسی بھی مقابلہ شوقین کی رائے لوگوں کو دفاع میں ڈال دے گا ۔ اگر آپ اپنے عقائد کا اشتراک کرنا چاہیتے ہیں ، تو اپنے پروفائل کے صفحے کو پُر امن کے ساتھ کریں

جب آپ فیس بکُ کو نیچے کرتے ہیں ، تو آپ اچانک کسی دوسرے کی گرما گرم بحث کی پروفائل کو دیکھتے ہیں ۔ایسا لگتا ہے کہ اُسے چرچ کے ساتھ ملنے کے لیے ایک ہڈی ملی ہے،اور ان کی نقطہ نظر کی مخالفت جلدی خاموش نہیں ہوتی

ہمیں دوسرے لوگوں کے عقائد اور صبر کا احترام کرنا سکھایا گیا ہے ۔ دوسری جانب ہمیں یہ بھی سکھایا گیاہے(مضایاہ ۹:۱۸): جیسا کہ تم یسوع کے گواہ ٹھہروہر وقت ،ہر چیز اور ہر جگہ میں:کیا یہی جگہ ہے جس اصول کو ہم اپنی زندگی میں لاگو کرسکیں؟

اس کا اچھا اور بھر پور جواب (نہ)ہے۔کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ کے ارادے کیا ہو سکتے ہیں،فیس بُک کے دلائل ہمیشہ ذاتی بن جاتے ہیں۔ اگر آپ کسی کو جانتے ہیں اور کسی وجہ سے آپ اُس کے ساتھ متفق نہیں ،ذاتی طور پر نقصان پہنچانا ،سچائی کے ساتھ ،اور ان کے تبصرے خانے کو ہر کسی کے دفاع میں ڈال دیگا۔ یاد رکھو، جیسا کہ فیس بُک مشنر ی ہوتے ہوئے ہم انجیل کا دفاع کر رہے ہیں،نہ کہ انجیل کے ساتھ ناراضگی۔

فیس بُک پر گفتکو کا آغاز کرتے ہوئے۔

فیس بکُ پر پات چیت شروع کر نا۔
اپنے دوست کے ساتھ گفتگو کرنے کے لئے ایسے الفاظ کا استعمال شروع کریں، جو آپ کو مہربان ،اچھا اور دلچسپ بنائے۔

جن چیزوں کے بارے میں آپکو یقین ہے اُن کو شائع کرنے کے لیے ڈرو مت۔ اچھے الفاظ پُر امن سے مراد کسی چیز یا کسی کے بارے میں ،جو آپ کو متاثر کریں ویسے ہی دوسروں کو متاثر کرنے کا باعث بنیں۔

مثال کے طور پر ،آپ اپنے خاندان کی ایک تصویر شائع کرتے ہیں اور اپنے ابدی خاندانوں کی شکر گزاری کی رائے کا اظہار کرتے ہیں۔ اور آپ اس میں جنرل کانفرنس کا اشتراک کرتے ہیں اور مختصر ذکر کرتے ہیں اور اس نے آپ کو روحانی طور کیو ں بلند کیا۔

آن لائین انجیل کی مُنادی کرنے میں ،ہمارا مقصد حوصلہ افزائی اور ترقی کے لیے ہونا چاہیے ۔اگر آپ رجحان سازی کی دلیل کے پار آئیں،اور آپ اپنی رائے کا اظہار کرنا چاہیں تو اپنی ذاتی خلاء میں ایسا کریں جسطرح اپنی پروفائل کے صفحے پر) اور اسطرح دوستانہ گُفتگو میں بہت سارے سوالات بڑھتے ہیں۔

فیس نہ کرے جن چیزوں کے ساتھ رضا مند نہیں۔

فیس نہ کرے جن چیزوں کے ساتھ رضا مند نہیں۔
آن لائین لوگو ں کے عقائد۱ور تنقید نہ ہی اُن کو اور اُنکے ذہنوں کو تبدیل کر سکتے ہے ۔ سچ تو ہے کہ یہ زیادہ سے زیادہ اس کے برعکس اثر پر یقین رکھتے ہیں۔

آن لائین لوگو ں کے عقائد۱ور تنقید نہ ہی اُن کو اور اُنکے ذہنوں کو تبدیل کر سکتے ہے ۔ سچ تو ہے کہ یہ زیادہ سے زیادہ اس کے برعکس اثر پر یقین رکھتے ہیں۔

آپ جانتے ہیں کہ یہاں قابل نفرت سے زیادہ کچھ نہیں ، سوائے ایک ( عقیدہ بشر)کے ، ایک لڑکا یا(ایک لڑکی) جو کبھی بھی واضع طور پر بیان نہیں کرتے کہ اُن کاعقییدہ کیا ہے،کیونکہ وہ آ پ کو بتانے میں بہت مصروف ہوتے ہیں کہ وہ یقینی طور پر کیا نہیں کرتے۔

نیفی۱۱:۲۹ ، بتاتی ہے کہ( جسمیں جھگڑے کی رُوح ہے مجھ سے نہیں ہے، بلکہ ابلیس کی ہے جو جھگڑے کا باپ ہے ۔اور وہ انسانوں کے دلوں کو ایک دوسرے کے خلاف غصے میں جھگڑے کے لئے ابھارتا ہے)ہمیشہ اس آیت کو اپنے ذہین میں رکھیں جیسا کہ فصیلہ لیتے ہوئے کہ آپ نے کیا اشتراک کیا اور کیا اشتراک نہیں کیا۔

اگر آپ محسوس کرتے ہیں کہ آپ لائین پر ہیں اور کچھ بھی جو آپ شائع کرنا چاہتے ہیں تو میری آپ سے درخواست ہے کہ آ پ ایلڈر ڈیلن ایچ اوکس کی تو پھر آپ یقینااس کا آن لائین اشتراک کر سکتے ہیں۔ (talk)جسکا عنوان > توازن سچ اور رواداری ,<

فیس بک کرے مخلص پوسٹ کے لیے۔

فیس بک کرے مخلص پوسٹ کے لیے۔
مضایاہ (۱۸:۹)َ . >ہمیں بتاتی ہے کہ یسوع کہ گواہ ٹھہرو ہر وقت، ہر جگہ،اور ہر چیز میں <فیس بُک کا کوئی اعتراض نہیں ہے۔ کیا آپ اپنے سوشل میڈیا کی عادتیں اپنے عقیدے پر ظاہر کرتے ہیں ؟

انٹرنیٹ سوشل میڈیا کے ساتھ بھر مارہے > شخصیت <ٗیہاں پروفائل شکاری ،فخر دادی ،دُنیا کے مُسافر ، اور آن لائین بحث کرنے والا ہے ۔یہاں ایک لڑکا جو کبھی آن لائین نہیں ہوتا اور ایک لڑکی جو بہت زیادہ آن لائین ہوتی ہے اور یہ تمام بے شک برکت پاتے ہیں ۔

            کیا آپ سوشل میڈیا کی شخصیت رکھتے ہیں؟ اگر ایسا ہے ، تو کیا ہے ؟ اور کیا یہ قابل اعتبار اور سچ وروشنی کے ذریعہ کو نقصان پہنچاتا ہے ؟

صیحح وجوہات کی چیزیں شائع کر رہے ہیں _ خاص طور پر ایسی چیزیں جو انیجل کے متعلق ہے ؟ اگر آپ کا ایک بہت شاندار تجربہ تھا اور آپ اس کو
تقسیم کرنا چاہیں تو یہ بہت اچھا ہے لیکن یقنی طور پر آپ ترقی کرنے کے ارادے کے ساتھ چیزوں کو شائع کرتے ہیں کوئی بھی دلچسپی کا مظاہرہ کرتا ہے اور کوئی دکھاوے کا ،(مثال کے طور پر) جو صرف دوسروں کو متوجہ کرنے کے لیے شائع کرتے ہیں۔

فیس بک نہ کرویہ زیادہ ہے۔

فیس بک نہ کرویہ زیادہ ہے۔
جب یہ فیس بُک پر شائع ہوتی ہیں ، توان کے میعار کے بارے میں سو چیں،نہ کہ مقدار کے بارے میں۔حقیقی طور پر اُن چیزوں کو ترجح دیں جو واقعے میں اہمیت رکھتی ہیں۔

الباجیسا کہ تم میں سے بہت سارے اپنی ذات کے بارے میں سیکھتے ہیں، اور یقیناکہ یہ بہت ذیادہ شائع کرنے کے لئے ممکن ہے۔ جبکہ یہ یقین کرنا بہت آسان ہے کہ بہت زیادہ شائع مطلب کہ بہت زیادہ پیروکار، ذیادہ تر وقت میں نیوز فیڈاور شائع کی ہوئی پیروی سے لوگوں کو روکنے کی کوشیش کرتے ہیں فیس بُک مشنری کے طور پر وہ نہیں ہے جو آپ کرنا چاہتے ہیں۔

اپنی شائع کی ہوئی اُن چیزوں کو بچانے کی کوشیش کی کر یں جو واقعے میں قابل پیغامات ہیں،یقینا،کہ جو sandwichآپ نے دوپہر میں کھایاوہ واقعے میں مزہ دار تھا،لیکن کیا در حقیقت یہی اہم بات ہے جو ہمارے لیے آج ہوئی؟ ہو سکتا ہے اس ہفتے ؟ اپنے پیغامات کے معیار ( اور مقدار ) میں مضبوطی اور آپ کیلیئے بہتر موقع ہے لوگ اپنے خطوط کی طرف متوجہ ہوں۔

فیس بک کرو دعا اوررہنمائی سے۔

فیس بک کرو دعا اوررہنمائی۔
فیس بُک مشنری کا ایک طاقتور ذرئعہ ہو سکتا ہے خدا کی راہنمائی کے ساتھ ،ہم اُن لوگُو کی راہنمائی کرتے ہیں جو جوابات تلاش کر رہے ہیں۔

میری فیس بُک خطوط کے بارے میں دُعا کریں؟ کیا آپ سنجیدہ ہیں؟

ہم ہیں؟یہی وجہ ہے کہ چرچ لیڈرز ہماری حوصلہ افزائی کرتے ہیں کہ ہم آن لائین انجیل کا اشتراک کریں، لوگ ان کے متعلق سوالات رکھتے ہیں ،چاہے وہ اپنے عقائد کا اشتراک کرتے ہیں کہ نہیں ۔ اور سوشل میڈیا ان کے لیے ایک موثر جگہ ہو سکتی ہے جہاں وہ ان کو تلاش کرتے ہیں۔

حوصلہ افزائی کے لیے دُعا کریں، ہماری راسائی حاصل کرنے کا ذریعہ ، آپ جانتے ہیں ہمارے آسمانی باپ کی راہنمائی ،ہماری مدد کر سکتی ہے کہ لوگوں کو کیا سُننے کی ضرورت ہے ۔ کہہ دو کہ آپ حال میں روحانی بصیرت پار کر کے آئے ہیں ۔کچھ لوگوں کے لیے امکانات بھی ہیں اور ان میں سے جن کو سُننے کی ضرورت ہے ،خدا آپ کو بتائیگا کہ وہ لوگ کون ہیں اگر آپ اُسکی مدد طلب کرینگے ۔

آن لائین انجیل کے اشتراک کے بارے میں مزید سیکھیں،ایلڈر بیڈنر ز کے سوشل میڈیا الٹی گائیڈ کے چیلنج کو پڑھیں۔

کیا آپ کبھی آن لائین عقیدے میں عمارت کی گفتگو کر چُکے ہیں؟

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںMormonhub.com

Pin It on Pinterest

Share This