کہ ابھی وقت ہے۔

کہ ابھی وقت ہے۔

میں گنہگار ہوں۔

میرے خیال ہر کسی کے لیے تسلیم کرنا آسان نہیں ہے، لیکن یہ ایسا دھاگہ جو آپ کے خاندا ن کے ساتھ مل کر کام کرتا ہے ۔ہم تمام گناہ کرتے ہیں اور نفسانی آدمی کو روکنے کا نتیجہ یہ ہے اور جس سفر کا آغاز ہم اس فانی دنیا میں کر چکے ہیں۔جیسا کہ پال لکھتا ہے ،ہم تما م گناہ کر تےہیں،اور خدا کے جلال سے محروم ہو تےہیں۔

ہمیں گناہوں سے دور رہنے کی کوشش کرنی چاہیے کہ ہم گنا ہ نہ کریں اور ہمیں شیطان کے منصوبوں سے بھی واقف رہنا چاہیے جو گناہوں کو برائی کے ساتھ بڑھانے کی کوشش کرتا ہے ، اپنے ناپاک ارادوں کی وجہ سے مکمل طور پر ہمیں اپنی صلاحیتوں اور آسمانی باپ سے الگ کرنا چاپتا ہے ۔
یہاں ہر پانچ ایسے جھوٹ ہیں جو آسانی سے ہماری روحانی موت کی طرف رہنمائی کرتے ہیں اگر آپ ان پر یقین کر تے ہیں۔

1۔آپ خدا کے پیار کے قابل نہیں ہیں۔

شیطان ابدیت کے قیمتی سچائی کو جانتا ہے ،کہ ہم اُس پیار کرنے والے آسمانی باپ کے پیارے بچے ہیں ،وہ ہمشہ اِن قوانین سے دل کو بند کرے گاکیونکہ اگر ہم آسمانی باپ پر یقین نہیں رکھتے کہ وہ ہمیں پیار نہیں کرتا،توہم اُس کے مقصد کو ہمشہ کےلئے ریزہ ریزہ کر دیتے ہیں ۔
صدر تھامس ایس مانسن کی تعلیمات سے ہمیں یہ پتہ چلتا ہےکہ ،خدا کا پیار ہمشہ آپکے لئے ہے چاہے آپ اُسے محسوس کرنے کے قابل ہیں یا نہیں ۔ یہ ہمشہ کےلئے یہاں ہے ۔
جب ہم گناہ کرتے ہیں ،تو اُس کی وجوہات یہ ہیں ۔ ہم روح القدس سے اپنا رشتہ کھو سکتے ہیں ہم خدا کے غم کے درد کا تجربہ کرتے ہیں۔ ہمیں اپنے تعلقات اور روزانہ کی زندگی میں تکرار کا سامنا کرنا پڑتا ہے ۔
لیکن آسمانی باپ کی محبت کو کھو دینا گناہ کا نتیجہ نہیں ہے ۔آپ آسمان کی بادشاہی سے الگ ہونے کے سوا کچھ نہیں کر سکتے ہیں ۔. مسیح کی محبت ہمیشہ ہمارے لئے دستیاب ہے. یہ گناہوں اور غم کے وقت میں ہے کہ یسوع مسیح چاہتے ہیں کہ ہم زیادہ سے زیادہ اُس کی محبت کوقبول کریں۔

2۔آپ کو اپنے گناہوں کو چھپنا چاہیے۔

گناہوں سے منسلک شدید جذبات ہمیں ان کی کوشش کرنے اور ان کا احاطہ کرنے کی قیادت کرتے ہیں۔ہم جھوٹ بولتے ہیں۔ ہمیں اِن کو نظر انداز کرناہے ۔ہمیں اِن کو چھوڑنا ہے ۔ اگر ہم اپنے گناہوں کو چھپاتے ہیں ،تو ہم خود کو بتاتےہیں ،تو یہ ہم سے دور چلے جائیں گے ۔
ہمارے گناہوں کو چھپانے کے ساتھ بہت سے مسائل ہیں. یہ ہمیں آسمانی باپ، قابل اعتماد چرچ رہنماؤں، اور پیشہ ور مشیروں سے مدد اور علاج کی تلاش سے روکتے ہیں . یہ فخر کی طرف جاتا ہے،جہاں ہم اُس آدمی کی زیادہ پرواہ کرتے ہیںکہ یہ خدا کے مقابے میں کیا سوچے گا ۔ یہ ہمارے تعلقات کو خطرے میں ڈالتا ہے، بشمول آسمانی باپ کے ساتھ بھی ، جیسے ہم کمزور، روحانی سطح سے منسلک کرنے کے مواقع کھو دیتے ہیں.
ہمیں اپنے گناہو ںکو کسی ایک کےلئے اور ہر کسی کے سامنے قبول نہیں کرناچاہیے۔ گناہ ذاتی ہیں اور اس کے ذریعے جدوجہد قیمتی اور مقدس ہے۔ تاہم، ہمیں اپنے گناہوں کو بغیر کسی ہچکچاہٹ یا خوف کے بغیر آسمانی باپ کے سا منے اقرار کرنا چاہئے. چرچ رہنما سے بات کریں. ایک اپروپرایا میں اپنے جدوجہد کا اشتراک کرنے کے طریقے تلاش کریں۔
کسی کو داخل ہونے کی اجازات نہیں ہے ۔”میں گنگہار ہوں ” جو شرم میں دھت ہے ۔

3۔آپ کو اپنے گناہوں کا سامنا کرنا چاہیے ۔

اگر آپ اسے پڑھ رہے ہیں، تو ممکن ہے کہ آپ اپنے گناہوں کے بارے میں کچھ کرنا چاہتے ہیں. یہ بہت اچھا ہے! یہ شاندارہے۔ یہ سب کچھ یسوع میسح کے بارے میں ہے!
یہاں تک کہ شیطان ہمیں ہمارے مرکز سے دور لے جا سکتا ہے جہاں ہم اپنے گناہوں پر زور دیتے ہیں اتنی شدت سے ہم اپنی روحوں کو ختم کر دیتے ہیں.شیطان ہر روز ، ہر لمحے ہمیں ختم کرنے کی کوشش کرےگا کہ آپ نےکچھ غلط کیا ہے ۔ آپ اپنے گناہوں کو اپنے خیالات اور اعمال کی وضاحت کی خصوصیت بننے مت دو. اس کوخود کی وضاحت کرنے مت دیں .
اس کے بجائے، روشنی میں اضافہ کریں۔ موت تک اپنے گناہوں سے لڑنے کی کوشش کو ختم کریں ، اچھا کرو۔ مدد کریں ۔دعا کریں ۔اور محبت کریں ۔اپنی زندگی میں یسوع مسیح کے نور کو آنے دو اور اندھیرا آخر میں بھاگ جائے گا.

4۔کیا آپ پیدائشی بُرے ہیں ۔

ہمیں اپنے گناہوں کے لئے خدا کے غم کا تجربہ کرنا چاہئے.ہمیں جاننا چاہیے کہ ہم نے غلط کیا ہے ۔ تاہم، ہم میں سے بہت سے شرم میں ڈوب کر جال میں گر جاتے ہیں. شرم، جرم، غم، اور ناگزیر کا ایک شدید احساس ہے.خدا ہمیں بڑے افسوس کے ساتھ بتاتے ہیں ۔ کہ ہم بُرے ہیں کیونکہ ہم نے کچھ غلط کیا ہے ۔ شرم ہمیں بتاتی ہے کہ ہم بُرے ہیں ۔کیونکہ یہی ہماری بنیادی قدر ہے ۔

آپ نور کی طرح ہو ۔آپ ابدی ہو ۔ آپ کے ابدی بنیادی اقدار میں لامحدود صلاحیتں ہیں. گناہ اس کو ختم نہیں کرتا. گناہ آپ کی ترقی کو ختم نہیں کرے گا جب تک کہ آپ اسے ایسا کرنے کی طاقت نہ دیں.
موسی کے ساتھ شیطان اور اس کے تنازعات کے بارے میں سوچو، جو اس کے خلاف غصہ اور جلاوطن تھا ،جب موسی نے اُس کی عبادت کرنے سے انکار کردیا ۔ صحائف کا کہنا ہے کہ موسی نے جہنم کی شدت دیکھی، اس کے باوجود اُسے خدا کے بیٹے کے طور پر اپنی دینی فطرت کا یقین تھا۔
جب آپ کو اپنے گناہ کی وجہ سے جہنم کی شدت کا سامنا کرنا پڑے،تویہ سیدھا ہماری آنکھوں میں براہ راست گھومں گی اور ہم اسی طرح کہیں گے. میں خدا کا بیٹا ہوں. میں خدا کی بیٹی ہوں۔

5۔آپ کبھی بھی بدل نہیں سکتے۔

شیطان کبھی نہیں بدل سکتا ، وہ کبھی ترقی نہیں کر سکتا اس کا مقصد ہمیں بھی اسی طرح سے محسوس کرنا ہے. ہوسکتا ہے سالوں سے آپ اسی طرح کہ گناہ کے ساتھ جدوجہدکر رہے ہیں اور آپ ختم ہو چکے ہیں۔ہو سکتا ہے ، کہ آپ کا گناہ بہت گہرا اور اتنا ہی اندیشہ ہےکہ آپ کو کوئی اور راستہ نظر ہی نہیں آتا ہے۔
آپ ہمشہ بدل سکتے ہیں آپ ہمشہ توبہ کر سکتے ہیں ۔ یہ آسان نہیں ہے ، لیکن کفارے کی ادائیگی کے عمل سے کچھ بھی واپس چھوڑا نہیں جائے گا ۔ ہم اس کے ذریعے مکمل ہو جائیں گے۔ مکمل طور پر صاف ہو جائیں گے ۔مکمل طور پر آزاد ہو جائیں گے ۔ مکمل طور پر با اختیار ہو جائیںگے۔ مکمل طور پر خوشگوار ہو جائیں گے ۔
یہ ایلڈر جعفیری ۔آر ۔ہولینڈکی پُرجوش گواہی کا ثبوت ہے ۔

اگر آپ نے عہد باندھا ہے تو ، اُنہیں رکھو ۔ اگر آپ اُن سے نہیں باندھے ،تو اُن سے بندھ جائو۔اگر آپ اُن سے بندھے ہو اور اُنہیں توڑ دیا ہے ، تو توبہ کر و اور دوبارہ اُن سے بندھ جائو۔ ابھی اتنی دیر نہیں ہوئی اُتنی دیر تک ،انگور کے باغ کے مالک کا کہنا ہے کہ ابھی وقت ہے۔ مہربانی کر کہ اُس آواز کو سنوجو روح اُلقدس کی ہے جو ابھی آپ کو بتائیں گا ، اسی لمحے ، کہ آپ کو خداوند یسوع مسیحکے کفارے کےتحفےکو قبول کرنااور اپنے پیروی کرنے والوں کی فلاحی نعمت سے لطف اندوز ہونا چا ہیے۔ تاخیر نہ کرو دیر ہو رہی ہے.

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریں ۔ldsdaily.com

Pin It on Pinterest

Share This