خود مختار

خود مختار

خود مختاری عام طور پر اپنے خاندانوں کی دیکھ بھال کرنے کے بارے نہیں ہے بلکہ روحانیت میں رہتے ہوئے یہ آپ کو تیار کرتی ہے زندگی کے مشکلا ت کا سامنا کرنے کے بارے بھی ۔
کلیسیا یسوع میسح برائے مقدسین آخری ایام کے اراکین نے مضبوطی سے اپنی ضروریات اور اپنے خاندانوں کی دیکھ بھا ل پر یقین رکھتے ہیں۔عارضی طور پر خود اعتمادی ہماری ثقافت کا حصہ ہے .
لیکن خود مختاری سے بھی کہیں زیادہ ہے۔آج دنیامیں ،اپنے آپ کی اور اپنے خاندانوں کی دیکھ بھال کرنے سے مطلب زیادہ گھنٹے کام کرنے کی بجائے کی زیادہ تعلیم حاصل کرنا ہوسکتا ہے ۔اس کا مطلب چھوٹے کاروبار کی شروعات کرنا بھی ہوسکتا ہے یا بڑھتی ہوئی، مالیات کے ساتھ سمجھدار ہونے کا مطلب ہو سکتا ہے،یا سیکھنے کی مہارتیں جو ہمیں زیادہ ملازم حاصل کرنے کے قابل بناتی ہیں۔
خود کو بہتر بنانے کا بنیادی مقصد یہ ہے کہ خدا چاہتا ہے کہ ہم کامیاب ہوں . وہ ہماری صلاحیتوں کو جانتا ہے اور ہمیں برکت دے گا کیونکہ جتنا ہم فرمانبراری سے اس کے قوانین اور روح القدس کے ذریعے حاصل کرنے والے سمت کی پیروی کریں گے

دیانت دار رہیں

دیانت دار رہیں

خود انحصار بننے کے لئے، ہمیں روحانی طاقت کو فروغ دینے پر توجہ دینے کی ضرورت ہے .جب ہم خدا کے ساتھ اس کی دھن میں ہوگے توتب خدا کی مرضی ہمارے ساتھ ہوگی ,تو ہم ایسے مواقع تلاش کرنے کے خواہاں ہیں جو ہمارے لئے کام کرتے ہیں اور راستوں میں ہماری مشکلات کو برداشت کرنے کی طاقت رکھتےہیں۔
تو ہم کس طرح سے خدا کی مرضی ے بارے سیکھتے ہیں اور اس کی پیروی کرتے ہیں؟فرمانبرار ہوتے ہوئے ۔نہ صرف حکموں میں بلکہ خود انحصاری کہ اصولوںپر بھی ۔ان خوصلہ افزائی کے اصولوں کی پیروی کرنے کی وجہ سے ہم کامیابی حاصل کرتے ہیں ۔چلے ان میں سے کچھ پر نطر کرتے ہیں۔

جیسا کہ ہم ان اصولوں کو لاگو کرتے ہیں، ہمیں ہدایت کے لئے دعا کرنا چاہئے اور اپنے ذہنوں کو خدا کی طرف ہدایت کرنے کے لئے کھولنا چاہئے. ہم نئی مہارتیں سیکھیں گےاور فرنبرار ہوتےہوئے مکاشفہ حاصل کریںگے ۔ہمارا مقصد روحانی عارضی طور پر خود اعتماد اور خود انحصار بننا ہے. اور اس کے بعد؟

کس کو خود انحصار ہونا چاہیے ۔کیا ہم سب کو؟اگر ہم بے روز گار ہیں،بے روزگاری کی وجہ سے پریشان ہیں ،ترقی کے لیے پریشان ہیں ، یا ہم کسی اچھی جگہ پر ہیں جہاں ہمیں پر اضافی آمدن ، تعلیم
،یا مہارت کی ضرورت نہیں ہے ،تو پھر ہمیں یقینی طور پر خودمختاری پر کام کرنا چاہیے .جیسا کہ ہم خود اعتمادی میں دوسروں کو مشورہ دینے کے مواقع رکھتے ہیں،جن میں ہم اکثر خود کے بارے سیکھتے ہیں۔

یہاں تک کہ اگر ہماری عارضی مہارتوں کو بہتر بنانے کی ضرورت نہیں ہے تو، ہماری روحیں مسلسل بڑھتی ہیں کیونکہ جب دوسروں کی مدد کرتے ہیں ان کی صلاحیتوں تک پہنتے ہیں۔
ہم ان میں کیسے ملوث ہوتے ہیں:

اپنے کہانتی رہنماوں یا خودمختاری کے اسپیشلیسٹ سے رابطہ کریں۔

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریں Lds.org

Pin It on Pinterest

Share This