ابدیت کی کہانی
ابدیت کی کہانی

 

نیا شادی شدہ جوڑا کینسر سے ایمان میں مضبوط ہو گیا۔
سیلیسٹ کاکا خواب میں رہ رہا تھا۔

پڑھائی کرنے اور کام کرنے کے درمیان، 22 سالہ ہوائی کی جنت جیسی دھوپ میں اپنے نئے شوہر جارج کے ساتھ ساحل سمندر پر ملی۔ اس نے کبھی تصور نہیں کیا کہ اگلا قدم کیا ہوگا۔سابق اولمپک  تیاری یئنگ کے ساراکوماکے ساتھ تشخیص کیا گیا تھا، عام طور پر نوعمروں اور نوجوانوں میں ایک ہڈی کا کینسرہوتا ہے

ہمارے خاندان کس طرح سے ابدی بن سکتے ہیں؟

. انہوں نے کہا کہ “یہ تما م رات میں ہوا.”
“میں ڈاکٹروں کے ساتھ بیٹھ گئی اور اُس نے مجھے اداس نظر وںسے دیکھا۔میں ابھی وہاں تھوڑی دیر بیٹھی، روئی اور پھر اپنے شوہر کو بلایا۔کچھ دنوں کے اندر، میں گھر کے شیڈولنگ ڈاکٹروں کی ملاقاتوں اور سرد سڈنی موسم کو ایڈجسٹ کرنے میں واپس آگئی ، اور تما م نے حیرت انگیز محسوس کیا۔

جارج اپنی پیاری سیلیسٹ کے ساتھ صرف چھ ماہ کہی ہو چکے تھے جو، لائی، ہوائی سے ہے۔ سیلیسٹ نے کہا، دسمبر میں گزشتہ سال ان کی شادی مکمل تھی..
“ہم سڈنی، آسٹریلیا ہیکل میں سیل کردیئے گئے تھے اور پھر ہمار ی استقبال کی شام قریبی دوستوں اور خاندان کے ساتھ گزری ۔سادہ اور خاص، جس طرح مجھے یہ پسند ہے۔”
جب جورج کو یہ پتہ چلا کہ سیلیسٹ کو کینسر تھا، تو اس کا “دل گر گیا۔

کینسر کے بارے میں جاننا یا سناہے یہ ایک ایسی چیز ہے ۔ جو لوگ اس سے مرتے ہیں یا ان کی زندگی غیر معذور، تبدیل یا پھر بہت تکلیف دہ ہو تی ہے۔ انہوں نے کہا,
ابتدائی طور پر میں نے اداس، پاگل، اور ایک ہی وقت میں ڈر کو محسوس کیا، “میں نے اسے گلے لگا لیا کیونکہ وہ میرے کندھوں پررو رہی تھی ۔ ”
سیلیسٹ نے تقریبا اپنے علاج کے پہلے مرحلے کو ختم کر لیا ۔ . اس کے چھٹے مرحلے کے بعد ہونے والے کینسر کو دور کرنے کے لئے اس کی سرجری کرنے سے قبل ان کے پاس 13 مزیدمرحلے ہیں. اور اگرچہ کینسر کے ساتھ رہنے والے اپنے ٹول لے سکتے ہیں، سیلیسٹ نے کہا کہ یہ صرف ان کے ساتھ مل کر قریب آئی ہے.

انہوں نے کہا کہ “اگرچہ ہم صرف چھ ماہ کے لئے شادی کر چکے ہیں، اس نے مجھے ہر دن یاد کیا کہ میں نے اس سے شادی کرنے کا انتخا ب کیو ں کیا ۔ ”
“وہ مجھ سے محبت کرتا ہے، مجھے یقین دلاتا ہے اور میرے چہرے پر مسکراہٹ لانے کےلئے وہ سب کچھ کر رہا ہے۔ ایک جوڑا کے طور پر، ہم نے ایک ساتھ مل کر بہت بڑی تعداد میں اضافہ کیا ہے اور ہمارے منفرد حالتوں میں ہم ہر دن کو ضائع کرنے کے لئے رہتے ہیں اور ہم سب خوش ہو سکتے ہیں ۔ . ”
پھر بھی، جارج کےلئے اپنی بیوی کو کینسر کی جنگ میں دیکھنا مشکل تھا.

انہوں نے کہا کہ “میری بیوی کو دن اور رات کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور اس کی نصف چیزیں بھی نصف کرنے میں بھی قاصر ہے ،اُسے استعمال کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے سب سے مشکل چیز ہے جو مجھے کرنا پڑتا تھا””میں جانتا ہوں کہ وہ سب سے زیادہ غیر جانبدار، محبت اور مہربان شخص ہے.۔ میں ہر روز اسے دیکھتا ہوں اور میں اب بھی یقین نہیں کر سکتا کہ اس نے کہا “ہاں”۔میں اس سے پیار کرتا ہوں کیونکہ ہر دن اس کا مقصد مجھے خوش کرنے کے لئے ہے جب بھی وہ بستر پر پھنسی ہوئی ہوتی اور اس کے جسم سے منسلک نلیاں پر ٹیوبیں ہیں.میں نے سوچا کہ میں نے اس سے پہلے کسی سے زیادہ پیار نہیں کیا تھا لیکن کسی نہ کسی طرح اس کی محبت بڑھتی ہی رہتی ہے اور اسی لیے وہ میرے لئے بہت خاص ہے. ”

سیلیسٹ نے کہا کہ “یہ واقعی ہی نا معلوم ہے جو سب سے ذیادہ مشکل حصہ ہے””کینسر کے علاج سب کے لئے مختلف ہے کیونکہ میرے لئے میں فکر مند تھی کہ میرا جسم میرے علاج کے مرحلوں پر کیسے اثر انداز کرے گا اور کس طرح کیمیائی تھراپی محسوس کرے گا۔.”جارج اور سیلیسٹ انجیل کا شکریہ ادا کرتے ہیں کہ کس طرح سے اس مشکل آزمایش کے وقت میں انجیل نے ان کی زندگیوں میں روشنی کی طر ح کام کیا۔ جارج نے کہا کہ “میں جانتا ہوں کہ خدا ہر ایک کو اور ہر کسی کو محدود میں رکھتا ہے ۔

میں جانتا ہوں کہ خدا اپنی بیٹی کی بہتر سے بہتر دیکھ بھال کر سکتا ہے ۔ وہ ہمارے خیالات، دعائیں سنتے ہیں اور ہم اپنے مشکل وقت میں روتے رہتے ہیں.۔بلکہ اس چیلنج پر میری پیٹھ کو تبدیل کرنے کے بجائے ہم ایمان کے ساتھ اس کی طرف رخ کرتے ہیں یہ جاننے کےلئے کہ آسمانی باپ کے سٹور میں ہمارےلئے بڑی چیزیں ہیں. ”
سیلسیٹ نے کہا کہ “یسوع مسیح پر میرا ایمان میری مدد کرتا ہے کہ ہم کیوں اپنی زندگی میں مخالفین کا سامنا کریں گے۔”.

مجھے یقین ہے کہ وہ مجھے پیار کرتا ہے، وہ مجھے جانتا ہے اور میری مدد کرنا چاہتا ہے۔دعا اور صحائف کا مطالعہ کرنا میرے لئے یہ ایک طاقتور طریقہ ہے اور مکمل طور پر آسمانی باپ پر بھروسہ کریں اور یاد رکھیں کہ وہ واقعی اپنے بچوں سے محبت کرتا ہے. “وہ خاص طور پر اس کی مدد کے لئے شکر گزار ہے جو اس نے خاندان اور دوستوں سے حاصل کی ہے.

دنیا بھر میں بہت سے لوگوں کا اعتماد جو جارج کی طرف سے دعا اور روزہ رکھا گیا ہے نمبروں میں واقعی طاقت ہے، خاص طور پر جب وہ آسمانی باپ اور اس کے پیارے بیٹے یسوع مسیح کےساتھ مل کر ۔ سیلیسٹ اور جارج ایک دن اپنے ذاتی خاندان کو شروع کرنے کا منصوبہ بنائیں گے ۔ سیلیسٹ امید کرتی ہے کہ میرے اپنے تجربات دوسروں کی مدد کریں گے ، جو جدوجہد کر سکتے ہیں ۔

انہوں نے کہا، “یاد رکھیں کہ آپ اکیلے نہیں ہیں، اور آپ کو اس کے ذریعے اکیلے جانے کی ضرورت نہیں ہے.”
جارج نے کہا، یہاں ایک ایسی چیز ہے جسے میں جانتا ہوں، ہم نے دونوں پر محبت، عاجزی، شکر گزار سبق اور انحصار کو حاصل کیا ہے اور بہت سے دوسرے شاندار سبق ہیں جنہوں نے ہمیں روحانی طور پر ترقی میں مدد دی ہے.”

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںpacific.lds.org

Pin It on Pinterest

Share This