درست انتخابات کے بارے سوچے

درست انتخابات کے بارے سوچے

میں خدا کا شکرگزار ہوں کہ مجھے یہ موقع ملا کہ میں آپ کے ساتھ اپنا تجربہ بیان کر سکوں میرےذہن میں ایسی بہت سی باتیں ہیں جو میں بیان کرنا چاہتاہے شاید میرے اس تجربے سے بہت سے لوگوں کی مدد ہوسکے ۔

میں کافی سالوں سے کلیسیا ئے یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام کا رکن ہوں رپر بہت دیر سے میں کلیسیائے میں شرکت نہیں کرسکا اورمیں اس وجہ میں اچھا محسوس نہیں کرتا میں بہت بار کوشش کرتا ہوں کہ سبت کے دن کلیسیا ئےمیں شرکت کر سکوں پر میں نہیں جا پاتا ۔ میں آپ سے ایک بات شئر کرنا چاہوں گا۔

کہ ایسے راستوں کا انتخاب کریں جوآپ کو مستقبل کے لیے تیار کریں۔ ہم سب کی زندگیوں میں ہمیشہ دو انتخابات ہوتے ہیں ایک خدا کا راستہ اور دوسرا ہمارا اپنا انتخاب۔ زندگی ہم سب کے لئے مشکل ہے، لیکن زندگی آسان ہے. ہم سب کے پاس ہمیشہ دو انتخابات ہوتے ہیں۔ ہم بھی خداوند کی پیروی کر سکتے ہیں اور اس کی طاقت سے مستحکم ہوسکتے ہیں اور امن کی روشنی میں طاقت، علم، اعتماد، محبت اور خوشی رکھتے ہیں، یا ہم کسی دوسرے راستے پر چل سکتے ہیں. اوریا اکیلے جاؤ- اس کی مدد کے بغیر اس کی طاقت کے بغیر، رہنمائی کے بغیر، اندھیرے میں، بحران، شک، غم اور نا امید، اور میں پوچھتا ہوں کہ کونسا راستہ آسان ہے؟

اور کلیسیا صرف ایک ہی جگہ ہے جہاں ہم خدا کی طرف سے مدد اور رہنمائی حاصل کرسکتے ہیں اور میں چرچ واپس جانا چاہتا ہوں اور مقدس میں حصہ لینا چاہتا ہوں۔

اور کلیسیاء ہی ایسی جگہ ہے جہاں پر ہم خدا کی مدد اور رہنمائی کرسکتےہیں اور میں چاہتا ہوں کہ دوبارہ سے کلیسیاء میں جاوں اور یسوع مسیح کے خون میں شریک ہو سکوں۔ اورمیں جانتا ہوں کہ کلیسیائے یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام خدا کی سچی کلیسیاء ہے اور میں خدا باپ ہم سے پیار کرتا ہے آمین!