خدا ہمیں راہ سے گرنے یا گم ہونے نہیں دے گا.
خدا ہمیں راہ سے گرنے یا گم ہونے نہیں دے گا.

یہ ہم سے پوچھا جانے والا عام سوالات میں سے ایک ہے :میں کیا کروں ۔

اکثر، یہ سوال خدا کی طرف سے ہدایت ہے اور یہ ہمیشہ اہماری زندگی کے انتخاب سے منسلک ہوتا ہے. میں اسکول کہاں جاتا ہوںکیا مجھے کل وقتی مشن کی خدمات سر انجام دینی چاہیے؟ مجھے کس پیشہ کا انتخاب کرنا چاہیے ؟ کیا مجھے اس شخص سے شادی کرنی چاہیے ؟ ہم پاگل پن والے سوالات کے جوابات تلاش کر سکتے ہیں۔

جب ہم اس سے بھی زیادہ جنونی ہو جاتے ہیں تو ایسا لگتا ہے کہ آسمان خاموش ہے ۔ دوسرے سوال پوچھنے کے لئے اور آزما ئش ہم سے دوسرا سوال پوچھتی ہے. تو پھر خدا ان معاملات میں ہماری ر ہنمائی کیوں کرتا ہے جو ہمارے دلوں کو سب سے زیادہ تکلیف دیتے ہیں؟۔

اس سوال کے جواب جدید اور کثیر مقصود ہیں ہرکوئی مختلف ہے اور ایک شخص کے لئےکیا ضروری ہےاس کے علاوہ کسی اور کے لئے مکمل طور پر مختلف ہوسکتا ہے. تاہم، ایک حقیقت یہ ہے کہ عالمی طور پر ہر کسی کو لاگو کیا جا سکتا ہے: خدا ہمارے لئے ہمارے فیصلے نہیں کرے گا، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ ہم اسے کتنا چاہتے ہیں. دن کے اختتام پر، اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ ہمیں اس سمت میں کتنی ذیادہ رہنمائی موصول ہو سکتی ہے یا نہیں ، یہ فیصلہ اب بھی ہمارا ہے۔

خدا کبھی ہمارے انتخاب کرنے کی صلاحیت کو دور نہیں کرے گا. ہماری خود مختاری نجات کی منصوبہ بندی کے لئے ضروری ہے اور ایک الہی تحفہ ہے جس کا مطلب ہمیں بااختیار بنانا ہے. ہمیںضرورت ہے کہ ہم انتخاب کرنا سیکھے اور بہتر انتخاب کریں۔
اگر یہ ڈرنے والی آواز ہے ، تو ایک اور حقیقت یہ ہے کہ ہمیں اعتماد اور ا ُمیدبخشتا ہے : خدا اپنے فیصلوں کو پاک کرے گا جب ہم اپنی پوری کوشش کریں گے ۔ پاکیزگی کی صورت میں جب کسی چیز کو مقدس بنایا جائے یا اعلی مقصد پر رضامند ہوجائے. اگر ہم سب کچھ کرتے ہیں تو ہم صحیح فیصلے کرنے کے لۓ، خدا کی مرضی کے مطابق اپنی مرضی کو تسلیم کر سکتے ہیں، اور ایمان میں کام کرتے ہیں، خداہمارے فیصلے کو اچھے کاموں میں استعمال کرنے کی اجازت دے گا.

اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ ہر چیز ہمیشہ اس طرح سے کام کرے گی جسے ہم چاہتے ہیں. یہاں تک کہ چیزیں بھی غلط ہو سکتی ہیں۔ اس کے باوجود، خدا ہمیں راہ سے گرنے یا گم ہونے نہیں دے گا. اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ ہم اس کے قریب کے اور زیادہ قریب ہوں گے ۔

ہم آج شروع کر سکتے ہیں. ہم ایمان میں زیادہ اقدامات لیے جائیں جو، اس بات کو یقینی بنائیں کہ یہ قدم بن جائے گا. ہم اس بات کو یقینی بناتے ہیں،زیادہ سے زیادہ لوگ ہم پر اثر انداز کرنے اور ہماری مدد کرنے میں کامیاب ہو جائیں گے ۔ اگر آپ الجھن میں مبتلا ہو رہے ہیں تو، یہاں کچھ ترکیبات ہیں کہ آپ کس طرح شروع کر سکتے ہیں۔

اپنے تمام ممکنہ فیصلے کے نتائج کا مطالعہ کریں۔کیا نتائج آپ چاہتے ہیں اس کے ساتھ زیادہ سے زیادہ نتائج کو سیدھا کریں اور کیا آپ کو یقین ہے کہ خد ا آپ سے کیا چاہتا ہے؟
اپنے آپ سے پوچھیں کہ اگر آپ کوخدا کا جواب پسند نہیں ہے ہوسکتا ہے جو وہ آپ کو دے یا اگر آپ واقعی بہت زیادہ اچھے فیصلوں کو منتخب کرنے کے لئے آزاد ہیں.
اپنی مرضی کو خدا کی طرف جمع کرنے اور حقیقی ارادے کو فروغ دینے کے لئے عاجزی کے لئے دعا کریں. خدا جواب دیتا ہے کیونکہ وہ جانتا ہے کہ ہم ان پر عمل نہیں کریں گے.

اپنی طرف سے بہتر سمت میں آگے بڑھنا شروع کریں. خدا آپ کو کچھ غلط کرنے سے روکے گا اورآپ کی رہمنائی کریگا، کہ آپ کچھ بہتر سیکں۔

ایسی چیزوں کی فہرست بنائیں جن کےلئےآپ شکر گزار ہوں کیونکہ خدا نے حال ہی میں کیسے آپ کی زندگی کو تبدیل کیا ہے ۔وہ آپ کی زیادہ سے زیادہ رہنمائی فراہم کریگا۔

خدا ہمیں شاندار بناناچاہتا ہے ۔ اگر ہمارے دل صحیح جگہ میں ہیں اور ہم اپنی پوری کوشش کر رہے ہیں تو وہ ہمیں پاک کرے گا۔ ہمیں اس وعدہ کی امید کے ساتھ آگے بڑھناچاہیے ۔

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںldsdaily.com

Pin It on Pinterest

Share This