صدر تھامس ایس مونسن
صدر تھامس ایس مونسن

سالٹ لیک سٹی ۔کلیسیاء یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام کے راہنما صدرتھامس ایس مونسن ،روزانہ کی بنیاد پراجلاس اور کلیسیائی سر گرمیوں میں شرکت کےلئے چرچ حاضرنہیں ہوں گے “ایل ڈی ایس کلیسیائی احکام نےمنگل کو بتایا، اُن کی عمر زیادہ ہونے کی وجہ سے ۔

احکام نے مزید کہا کہ صدر مونسن، 89، سا ل کی عمر میں اپنے مستقبل میں مستقبل کے لئے رہیں گے۔
چرچ کے حکام نے ایک بیان میں کہا کہ “وہ اپنے مشیر وں کے ساتھ معاملات پر بات چیت کرتے ہیں اور ان سے اتفاق کرتے ہیں ۔”صدر مونسن شکر گزار ہیں پہلی صدارت اوربارہ رسولوں کی جماعت کا جنہوں نے بغیر رکاوٹ کام کو جاری رکھا۔. انہوں نے چرچ کے ارکان کی دعا اور حمایت کی تعریف کی ۔
صدر مانسسن کی غیر موجودگی کے موقع پر، صدر ہینری بی آئر نگ، پہلی صدارت پہلے مشیر، اور صدر ڈیٹر ایف اُکڈرف ، پہلی صدارت میں د و سرے کو نسلر کہ طور چرچ کی ذمہ داریوں کو دیکھیں گے البتہ،پہلی صدارت اور بارہ رسولوں کی جماعت کسی بھی اہم مسئلہ کی صورت مں مل کر کام کرینگے۔.
187 ویں سالانہ جنرل کانفرنس کے اختتام کے بعد اپریل میں کچھ دنوں کےلئےصدر مانسسن ہسپتا ل میں داخل تھے ۔ کانفرنس کے دوران وہ چار سے چھ سیشنز میں160شرکت کرنے کے قابل تھے۔ چرچ کے ترجمان ایرک ہاککن نے اس وقت کہا کہ صدر مونسن “اعلی ٰعمر کے اثرات کو محسوس کرتے تھے” ۔

اپنی رہائی پر صدر مونسن نے اپنی مختلف ملاقاتوں اور ذمہ داریوں کو جاری رکھا۔
چرچ نے اس طرح کی صلاحت سے پہلےبھی کام کیا ہے، حال ہی میںکے1980 کی دہائیوں میں صدر اسپینسر ڈبلیو کِمبل اور 1990میں صدر عزراٹافٹ بینسن کے ساتھ. دونوں صورتوں میں ، پہلی صدارت کے ارکان نے اپناکردار کیا۔
اپریل 1994 میں ، چرچ کی پہلی صدارت کے ایک رکن، صدر گورڈن بی ہینکلی نے کہا کہ چرچ میں “ایسے کسی بھی حالات کے لئے احکامات موجود” ہیں ۔

. یہ ضروری ہے،” انہوں نے مزید کہا، “چرچ کے حکمران اور پروگراموں کے انتظام میں چرچ کے حکمران اور پشن گوئی کے تحفے کے تجربے کے بارے میں کوئی شک و شبات نہیں ہیں ۔. جب صدر بیمار ہوسکتا ہے یا مکمل طور پر کام نہیںکر سکتا جس کےبعد سابق صدر ہینکلی کی موت کے بعد ،صدر مانسسن کو 3فروری ، 2008 کو چرچ کے 16 ویں صدر کا نام دیا گیاتھا۔

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںldsliving.com

ٹیگز: , ,

Pin It on Pinterest

Share This