موجودہ نبی

موجودہ نبی

. پہلی صدارت کے بعد، کلیسیا کے صدر اور ان کے دو مشیروں پر مشتمل، چرچ کے سب سے اعلی گورنمنٹ ادارےبارہ رسولوں کی جماعت کے ہیں. ان میں سے ہر ایک کو پہلے سے نبی کے مکاشفہ
کے ذریعہ خدا طرف کی سے بلایا گیا ہے۔

نبی کے بارے ہدایات

نبی کے بارے ہدایات

ان سارے رسولوں کو ایک ساتھ کلیسیاکو چلانے کے لئے کہانت کا اختیارہوتا ہے۔
یہ زیادہ عمرکےتقاضےکے مطابق منعقد کیا جاتا ہے کہ ہر رکن کتنی دیر تک کی عمر کےلئے رسول ہے بجائے ہر رکن کی عمر کے۔۔۔
جب ایک نبی مرجاتا ہے، تو پہلے صدر کی حیثیت سے یہ پہلے منظم ہو گیا تھا، اور بارہ رسولوں کی جماعت خود بخود کلیسیا کی رہنمائی کو قبول کرتی ہے۔۔
نبی کی موت کے بعد عام طور پر 7-10 دن (جنازہ اور دیگر ضروری انتظامات کے لئے کافی لمبے عرصے تک)بارہ رسولوں کی جماعت کونسل میں ملتے ہیں، اور ایک رسمی تحریک بنائی جاتی ہے۔
اگر وہ نئے نبی اور مشیر کو دوبارہ منظم کرنے اور بلانےکا فیصلہ کرتے ہیں تو، جماعت ایک نیا نبی منتخب کرتی ہے ،جس کی رسولی خدمت سب سے زیادہ ہوتی ہے ۔

نیا نبی اپنے “مشیر” ہونے کے لئے دو رسولوں کو منتخب کرتا ہے، اور ان میں سے تین کلیسیا پرصدارت کرتے ہیں جو “سب سے پہلے صدارت” کے طور پر جانے جاتے ہیں۔
ایسا رسول جس نے دوسری لمبے عرصے تک خدمت کی ہے پھر بارہ رسولوں کے جماعت کا صدر بن جاتاہے،یا اگر وہ پہلی صدارت میں خدمت کررہا ہے ہے تو پھر تیسرے سب سے طویل خدمت انجام دینے والےجماعت کے عہدے دار صدر بن جاے گا۔

بارہ رسولوں کی جماعت پھر اپنےنئےنبی کے سر پر اپنا ہاتھ رکھتے، اوردعا کرتے ہیں،کہانتی اختیار سےانہں برکت دیتے ہیں ، “کلیسیا یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام کے رہنما اور نبی کے طور پر” انہیں “ان کی ترتیب” کے طور پر رسمی طور پر قائم کیا جاتا ہے ۔
صدر تھامس ایس مانسن کی حالیہ موت کی روشنی میں، اگلے نبی کی سب سے طویل خدمت ،ایلڈر رسل ایم نیلسن کی ہے

Pin It on Pinterest

Share This