کیوں تخلیق ابھی تک ختم نہیں ہوئی۔

کیوں تخلیق ابھی تک ختم نہیں ہوئی۔

 

پیدائش تخلیق کا آغاز تھا لیکن اختتام نہیں تھا ،بجائے اس کے یہ ایک ایسے کام کا آغاز تھا جس کی ہمارے لیے نمائندگی کی گئی تھی ۔ہم میں سے ہر ایک ، کوہمارے اپنے طریقے سے تخلیق میں شامل ہوناتھا ،
ہمیں اپنی ذہانت اور خوبیوں کو استعمال کرتے ہوئے اس کو دنیا کو بہترین جگہ بنانا ہے ۔ترقی کرنے کے لیے یہ حکم مزید ہمیں آسمانی باپ کی طرح بننے میں مدد دیتا ہے ۔،جو زندگی میں ہمارے مقصد کے لیے ضروری ہے ۔

وفد

شروعات میں خدا نے آسمان اور زمین کو بنایا۔آخری اور تمام مخلو قات آدم اور حوا تھے ۔دجہاں پر تخلیق کا ختمہ ہوا تھا ، صرف آدم اور حوا نے اس منصوبے پر ہی کام لیا ہے اور ابھی یہ ختم ہوگیا ہے ۔لیکن یہ نہیں جو خدا چاہتا ہے ۔جو خدا کا منصوبہ ہے ۔ بجائے اس کے ،ہم اس رویا کے بارے جانتے ہیں جو موسیٰ کی کتا ب میں خدا ۔نے آدم اور حوا پر آشکاراکی

28:اورخدا نے ان کو برکت دی اورکہا پھلو بڑھو اور زمین کو محمور و محکوم کرواورسمندر کی مچھلیوں اور ہوا کے پرندوں اور کل جانروں پر جو زمین پر چلتے ہیں آختیار رکھو۔

29:اور خدا نے ان سے کہا کہ دیکھومیں روی زمین کی کل ہیج دار سبزی اور اور ہر درخت جس میں اسکا بیج دار زمین کی کل بیج دار سبزی اور درخت جس میں اس کا بیج دار پھل ہو تم کو یتا ہوں۔یہ تمہارے کھانے ہوں۔

30:اور زمین کے کل جانوروں کے لیے اور ہوا کے کل پرندوں کے لیے اور ان کے لیے جو زمین پر رینگنے والے ہیں جن میں زندگی کا دم کل ہری بوٹیا ں کھانے کو دیتا ہوں اور ایسا ہی ہوا ۔

یہ صرف زمین کی دیکھ بھال کے بارے میں ہدایات نہیں تھی. یہ ایک نیا حکم تھا کہ اسے نئی زندگی میں شامل کرنے کے لیے،اور زمین کو محمور و محکوم بنانے کے لیے. ہمارے آسمانی  باپ نے ہم سب کو آدم اور حوا کے ذریعہ تخلیق کو بہتر بنانےمیں رہنمائی کی ہے ۔

تخلیق کو بہتر بنانے میں دو اہم کلیدیں۔

تخلیق میں شامل کرنے کے لئے  سب سے اہم بچوں کوپیدا کرنے کی صلاحیت ہے
زندگی کو تخلیق دینے کا تحفہ نہایت عظیم اورمقدس تحفہ ہے جو آسمانی باپ نے ہمیں عظاکیا ہے، اسی وجہ سے اس تحفے کی حفاظت عہدوں اور احکامات سےکی جاتی ہے.ایک خاندان :دنیاکے لیے ایک واضع اعلان ہے ہمیں زندگی کی تخلیق کے مقدس تحفہ کے ساتھ کیا کرنا چاہیے ۔پہلا حکم جو خدا نےآدم اور حوا کو دیا تھا۔

ہم اس ذریعہ کا تعین کرتے ہیں جس کے ذریعہ  فانی زندگی پیدا کی گئی ہے. ہم خدا کی ابدی منصوبہ میں زندگی کی تقدیس اور اس کی اہمیت کی تصدیق کرتے ہیں
میاں اور بیوی دونوں کی ایک اہم زمہ داری ایک دوسرے سے محبت کے ساتھ رہنا اور اپنے بچوں کی دیکھ بھال کرنا۔بچے خدا کی میراث ہیں”(زبور 127:3 ) والدین کو اپنے بچوں کو محبت اور راستبازی کے لۓ ایک مقدس فرض ہے، ان کی جسمانی اور روحانی ضروریات کو فراہم کرنے اور انہیں ایک دوسرے کی خدمت کرنے، خدا کے حکموں کو سمجھنے اور ان کی زندگی میں  اچھےشہریوں کی طرح بہتر زندگی بسر کرنے کی تربیت دینا. شوہر اور بیویاں اور باپ دادا ان ذمہ داریوں کو پورا نہیں کرتے تواس وجہ سے خدا کے سامنے جوابدہ ہوں گے. ۔

خاندان خدا کی طرف سے مخصوص ہوتا ہے ۔میاں بیوں کے درمیان شادی خدا کا ایک ابدی منصوبہ ہے ۔ بچوں کو زچگی کے بانڈوں کے اندر پیدائش کا مستحق ہے، اور والدین کی طرف سے ان کی شادی کی جا سکتی ہے جو شادی کی مکمل فہمی کا اظہار کرتے ہیں. جب یسوع یسوع مسیح کی تعلیمات قائم کی گئی تو خاندان کی زندگی میں خوشیوں کا امکان ہوتا تھا۔ .
کامیاب شادی اور خاندان ایمان کےاصولوں پر قائم ریتے ہیں ،اور دعا، توبہ، معافی، احترام، محبت، شفقت، کام، اور خوبصورت تفریحی سرگرمیوں میں زندگی بسر کرتے ہیں۔
الہی ڈیزائن کے ذریعہ، باپ اپنے خاندانوں کی پیار اور راستبازی سے حفاظت کرتے ہیں اور ان کے خاندانوں کی زندگی اور تحفظ کی ضروریات کومیہا کرنے کے ذمہ دار ہیں. مائیں بنیادی طور پر ان کے بچوں کی دیکھ بھال کے لئے ذمہ دار ہیں. ان مقدس ذمہ داریوں میں، والدین اور ماؤں کو ایک دوسرے کی برابر شراکت داروں کی مدد کرنے کے لئے لازم ہے. معذور، موت، یا دیگر حالات کو انفرادی موافقت کی ضرورت ہوتی ہے. جب ضرورت ہو تو توسیع شدہ خاندانوں کو مدد دینا چاہئے.
ہم ان لوگوں کو خبزار کر تےہیں جنہوں نے پا کدامنی کے عہد نامے کی خلاف ورزی کی ہے، جنہوں نے میاں بیوی کے پاک رشتہ کو بدنام کیا ہے، یا خاندان کی ذمہ داریوں کو پورا کرنے میں ناکام رہے، ایک دن خدا کے سامنے جواب دہ ہونگے. مزید برآں، ہم انتباہ کرتے ہیں کہ خاندان کے خاتمے میں افراد، کمیونٹیوں اور قوموں کو قدیم اور جدید نبیوں کی طرف کردہ آفتوں  کے بارے آگاہی دیتے ہیں۔.
زندگی مقدس ہے، اور اس کا استعمال کرنے کے لئے حکم دیا جا رہا ہے علاوہ اس ترتیبات میں استعمال کرنے کے لئے ایک سخت ذمہ داری کے تحت ہیں.
زندگی مقدس ہے ،

اور دوسری کلید ہماری خوبیاں (توڑے) ہیں۔

زمین میں ہر ایک کو مخصوص خو بی ملی ہے جو تخلیق میں شامل کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتی ہے۔ اگر آپ کو اس بات کا ثبوت چاہتےہیں تو اپنے اردگرد دیکھ سکتےہیں۔ شاندار عمارات اور شہروں کو دیکھو جو ان کے ارد گرد پہاڑوں کو حریف کرنے کے لئے بنائے گئے ہیں انسان نے جد ید دوائیوں میں قدرتی جڑی بوٹیوں شامل کرکے بیماروں کے علاج کے دوا تیار کی ۔  لائبریری جائیں ،جو اپنے آپ میں ہزاروں دنیائیوں کا راستہ ہے یہ قابلیت اور زیادہ سے زیادہ ہمیں ہمارے ارد گرد دنیا کی خوبصورتی کو بڑھانےاورخوبصورت بنا نے کےلیےدئیے  گئے ہیں
آسمانی باپ ان کی توقعوں کے بارے میں واضح ہے جب ہم اس زندگی میں تحائف کے مطابق آتے ہیں یا اس  زندگی میں جوتحائف ہمیں ملے ہیں توڑو کی مثال ہمیں سکھاتی ہے کہ جو لوگ ان کی حوصلہ افزائی اور ان میں اضافہ کرتے ہیں وہ برکت حاصل کر تےہیں ، اور جو لوگ ان کو نظر انداز کرتے ہیں یا ان پوشیدہ رکھتے ہیں وہ برکت حاصل نہیں کرتے تو وہ اور انہیں بھول جائے گا..

کیوں۔

ہماری اس زند گی کا مقصد ہمارے آسمانی باپ کی طرح بننا ہے.
ہم سینکڑوں آزمائشیوں اور ٹیسٹ کا سامنا کریں گے اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ ہم اس حتمی مقصد کے قابل ہیں، لیکن تخلیق کے لئے ہمیں دو چابیاں فراہم کی جا رہی ہیں جو ایک ٹیسٹ ہے، جو اکثر نظر انداز کی جاتی ہے..
تخلیق ختم نہیں ہوئی، اور چابیاں ہمارے ہاتھوں میں ہیں. آپ ان کے ساتھ کیا کریں گے؟

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریں Mormonhub.com

Pin It on Pinterest

Share This