کیا مورمن کی کتا ب ابلیس نے لکھی ہے ؟

نئے عہد نامے میں ، مرقس  میں  بہت بڑا  واقعہ مرقوم  ہے ، جہاں لوگ مسیح کو شیطانوں کو نکالتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ لوگ حیران ہیں ، لیکن ان میں سے کچھ تھوڑے مشکوک بھی ہیں۔

“اور یروشلم   میں موجود فقیہوں نے کہا ، اس کے پاس بیل زبول ہے، اور شیطانوں کے شہزادے کی مدد سے وہ شیطانوں کو نکالتا ہے۔”

اور مسیح نے جواب دیا ، “شیطان شیطان کو کیسے نکال سکتا ہے؟ اور اگر کوئی سلطنت اپنے خلاف تقسیم ہو جائے تو وہ بادشاہت قائم نہیں رہ سکتی۔ اور اگر شیطان اپنے خلاف کھڑا ہو جائے یا تقسیم ہو جائے تو وہ قائم نہیں رہ سکتا بلکہ اس کا خاتمہ ہو گا۔

دوسرے الفاظ میں ، “ابلیس کبھی بھی آپ کو خدا کی پیروی کرنے کی ترغیب نہیں دے گا۔ وہ کبھی بھی آپ کو ایسا کچھ کرنے کو نہیں کہے گا جس سے اس کی زندگی مزید مشکل ہو جائے۔ یہ سچ ہے کہ شیطان  خود کوآپ پر روحانی فرشتہ کے طور پر ظاہر کر سکتا ہے ، لیکن اس مقصد کے ساتھ کہ آپ کو کچھ غلط کرنے یا یقین کرنے میں دھوکہ دے۔ اگر کوئی فرشتہ آپ کو دکھے اور کہے ، “یسوع مسیح آپ کا نجات دہندہ ہے ،” یقین دلائے ، یہ شیطان نہیں ہے۔ لیکن اگر کوئی فرشتہ ظاہر ہوتا ہے اور کچھ کہتا ہے ، “مسیح میں ہوں ، آپ کو میری عبادت کرنی چاہیے ،” یا ، “پیسہ ہی اہمیت رکھتا ہے ،” یا ، “ماں جینز بہترین ہیں ،” تب آپ کو واقعی پریشان ہونا پڑے گا۔

تو آئیے وہ اصول بائبل سے لیتے ہیں اور اسے مورمن کی کتاب پر لاگو کرتے ہیں۔ اب بہت سے لوگ بدقسمتی سے کتاب پڑھنے سے پہلے ہی مورمن کی کتاب کے بارے میں سوچتے ہیں۔ وہ اپنے پادری سے اس کے بارے میں کچھ سنیں گے یا وہ “مورمن کی کتاب کے  مسائل” دیکھیں گے ، یا ، جنت حرام ہے ، وہ ساؤتھ پارک میں اس کے بارے میں ایک قسط دیکھیں گے ، اور جہاں تک ان کا مطالعہ ہے . لیکن جیسا کہ ہم اصل میں دیکھتے ہیں کہ مورمن کی کتاب کیا سکھاتی ہے ، اپنے آپ سے پوچھیں کہ کیا آپ مذہبی شخص ہیں ، کیا یہ خدا کی طرف سے مائل  کرتی ہے یا شیطان کی طرف ؟ کیا شیطان ایسا کچھ کہے گا؟ کیونکہ اس کا ایک یا دوسرا ہونا ضروری ہے۔ یہاں آیات کا صرف ایک نمونہ ہے

“ہم مسیح کی بات کرتے ہیں ، ہم مسیح میں شادمان ہوتے ہیں ، ہم مسیح کی منادی کرتے ہیں ، ہم مسیح کی نبوت کرتے ہیں ، اور ہم اپنی نبوتوں کے مطابق لکھتے ہیں ، تاکہ ہمارے اولاد   جان سکیں کہ وہ اپنے گناہوں کی معافی کے لیے کونسا وسیلہ تلاش   کریں ۔(2 نیفی 25:26)۔

“اور اب ، میرے بیٹوں ، یاد رکھو ، یاد رکھو کہ تمہیں اپنی تعمیر کی بنیاد اُس مخلصی دینے والے کی اُس چٹان پر رکھنی ہے ، جو مسیح ، خدا کا بیٹا ہے کہ جب شیطان اپنی طوفانی ہوائیں اور گرد باد میں اپنے تیر چلائے ، ہاں جب اُس کے اولے کو اور خؤفناک تم سے ٹکرائے تو یہ تم پر غالب آکر تمہیں بدحالی کی خلیج اور نہ ختم ہونے والے عذاب نہ کھینچ لائے۔ کیونکہ تم اُس چٹان پر تعمیر ہوئے گے جو پختہ بنیاد ہے ۔ایک ایسی بنیاد جس پر اگر آدمی بنیاد ڈالے تو وہ نہ گرے گا…  “(ہیلمین  5:12)

“ہاں ، مسیح کے پاس آؤ ، اور اس میں کامل بنو ، اور تمام بے دینی سے انکار کرو .” (مرونی 10:32)

“خدا پر یقین رکھ، یقین رکھو کہ وہ ہے اور یہ کہ اُس نے آسمان اور زمین دونوں کی تما م چیزیں تخلیق کیں ۔یقین رکھو کہ وہ آسمان اور زمین دونوں کی تمام حکمت اور تمام قدرت رکھتا ہے یقین رکھو کہ آدمی تمام باتوں کو نہیں سمجھ سکتا جیسا کہ خداوند سمجھ سکتا ہے. “(مضایاہ 4: 9)

“فرشتے روح القدس کی طاقت سے بولتے ہیں اس لیے وہ مسیح کی باتیں کر تےہیں۔ اس لیے میں نے تم سے کہا کہ مسیح  کلام سے سیر ہو کیونکہ دیکھو ، مسیح کا کلام تمہیں وہ سب باتیں بتا دے گا  جو  تمہیں کہنی ہیں۔ “(2 نیفی 3: 32)

“جو کوئی خدا پر بھروسہ کرتا ہے وہ اپنی آزمائشوں ، مصیبتوں اور تکلیفو ں میں مدد کی جائے گی اور وہ یوم آخر اقبالمند ہوں گے” (ایلما 3: 36)

سو کوئی بھی یقینی امید کے ساتھ بہتر دنیا کی امید کے لیے خدا پر ایمان رکھتا ہے ، ہاں یعنی  خدا کے دہنے ہاتھ ہاتھ  کے مقام کی وہ امید  جو یمان کے وسیلے   ملتی ہے ۔ “(عیتر- 4: 12)

اور اگر آپ کو شبہ ہے کہ میں یہاں صرف اچھے حصوں کو چن رہا ہوں… مورمن کی کتاب یسوع مسیح کا 3،925 بار حوالہ دیتی ہے۔ یہ ہر 1.7 آیات میں مسیح کا ایک حوالہ ہے۔ کاش میں  آپ   کو پوری تفصیل بیان کر پاتا۔ لیکن آپ مور من کی کتاب کی تاریخ پر یقین رکھتے ہیں یا نہیں ، اس میں کوئی شک نہیں کہ یہ کتاب گواہی دیتی ہے اور سکھاتی ہے کہ یسوع مسیح ہمارا نجات دہندہ ہے۔ وہ زندہ رہا ، ہمارے گناہوں کی تکلیف برداشت کی ، مر گیا ، اور دوبارہ جی اُٹھا۔

 یا تو یہ شیطان  کی ایک   وسیع  سازش تھی  ، جس طرح مسیح نے خود کہا ہے اس کا کوئی مطلب نہیں ہے ، یا یہ خدا کی طر ف سے الہامی کتا ب  ہے۔

میں آپ کو یہ نہیں بتا رہا ہوں کہ کیا ماننا ہے ، لیکن امید ہے کہ مورمن کی کتاب کے موضوع پر مبنی ہے اور یہ آیات آپ کی مدد کریں گی  یہ سمجھنے میں  کہ کلیسیا  یسوع  مسیح برائے مقدسین آخری ایام   بک آف مورمن  کو یسوع مسیح کا ایک اور عہد نامہ کیوں  کہتے ہیں ۔

اگر آپ کے سوالات ہیں تو  ہمارے  چینل کو سبسکرائب   کریں۔، ذیل  میں ہماری  ویڈیوز کے  نیچے کومنٹس کریں ۔ اس بارے میں مزید معلومات کے لیے تفصیل میں موجود لنکس پر کلک کریں۔ اور مورمن کی کتاب کی  فری کاپی حاصل کرنے کے لیے  ہمیں  مسیج کریں۔ خدا آپ کے ساتھ  ہو دوبارہ ملتے ہیں۔